Gå til innhold

Ul på Riksen


tøtsi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært til ul på Riksen? Jeg skal dit 22. juni og gleder meg veldig. Er også veldig spent... lurer på en liten ting. I brevet jeg fikk sto det at det ikke alltid var mulig å få med bilde hjem. Trodde dette var helt vanlig...?.. Noen som vet mer om dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært der på ultralyd og jeg fikk med bilder jeg.., merkelig.

Kan jo hende de mener at du ikke er garantert bilde...

Jordmoren skrev ut 3-4 bilder til oss iallefall, uten at vi ba om det tilogmed :)

Du får det nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der flere ganger på UL. det kan hende de ikke får noen bra bilder av babyen om den er urolig o.l. så de garanterer det ikke. men vi har fått flere ganger. :) Lykke til...det er bare å glede seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på UL på Riksen og hadde en veldig flink jordmor. Hun forklarte alt vi så og gikk gjennom fosteret og organene. Så etter åpen ganespalte, fire hjertekammer, nyrer, lever, lillehjernen og fant en liten jentetiss! Det var en veldig flott opplevelse! Gled deg! Fikk også med to fine bilder av ansiktet i profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på UL på Riksen på onsdag. Jordmoren (og en student)var helt supre. Godt humær og veldig flinke. Følte meg ikke særlig smart der jeg lå å kikket og kikket og ikke forsto eller så noen ting av det hun sa hun sa hun så. Det eneste jeg så var at det var en jente, det sa jeg med en gang, og hvor hun da konstanterte at jeg hadde rett. Hun var veldig tålmodig og rolig. Vi fikk god tid med henne til spørsmål o.l. Fikk med tre bilder, men jenta vår sprellet og tok hendene foran ansiktet slik at det var vanskelig å få noe fint bilde av henne. For en opplevelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...