Gå til innhold

Hus på landet?


Allegodeting

Anbefalte innlegg

Ååååå. Vi har funnet drømmehuset. Men skal vi flytte fra byen? Til skikkelig landet? Men det er såååå fiiiiint. Rett ved sjøen. God plass. Hage. Rett ved familien. Men dyrt og gammelt... Så innlegg lenger ned her, som om det var skrevet av oss - men det er det ikke! (Kanskje det er samme huset, hahaha....). Vi skal reise å se på det i morgen, håper å gi sambo blod på tann, ti-hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå gud. Var på visning i dag og jeg begynte å GRINE da jeg kom inn i stua. Jada. Det var akkurat som om huset var ment for meg, mann og unger. Men vi har ikke råd, det er så mye å gjøre der at det er helt sykt.

 

Nå prøver jeg, mamma og svigerinna mi å overbevise pappa om at han og mamma skal kjøpe det. Han hadde nemlig sett annonsen selv og ment at dette var interessant - noe som er kryss i taket for ham! Men kjølnet noe da han fikk lese verdivurderingsrapporten. Jeg har akkurat sendt mamma en lang mail med en plan som går på at vi skal kjøpe huset av dem om noen år når de ikke orker mer og vi har stødigere økonomi. Det er en kjempefornuftig plan, selv om hele meg bare bobler av følelser. Så siden du spurte anonym, :o), her var en liten oppdatering/følelsesutblåsning!

 

Jeg krysser fingre. Kryss med meg da!!!

 

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Nå skal de by på huset. Mailen min klarte å overbevise pappa. Kryss i taket, første gang han har hørt på noe jeg har sagt...Krysser fingre!! Takknemlig for all hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...