Gå til innhold

Til dere som har født før..


bee*

Anbefalte innlegg

Da første man er født 5 uker fortidli er jeg veldig emgstelig for at det skal skje så VELDIG tidli denne gangen og har fått beskjed om å kjenne etter om det liksom er press nedover.. Jeg syns at jeg har hatt veldig mye kynnere og press i magen som liksom kjennes ut som det går nedover deter som jeg blir litt kvalm og har lyst å stå på hodet for å lette trykket der nede.. Men så har jeg jo hørt at baby nr to ligger mye lavere i bekkenet.. Jeg håper jo at det er det som er saken, men lurer veldig om jeg skulle tatt en tlf til JM.. Jeg skal til innvendig UL å sjekke livmorhalsen den 22 juni så det er jo ikke så lenge til men jo mer jeg tenker på det jo mer bekymringer får jeg.. Det er vell ikke så mye de kan gjøre heller siden jeg kun er i uke 22... Hmmm.. Noen som har noen gode råd? Kom gjerne med litt trøstende ord også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte min første datter i 2000 6 uker for tidlig og i seteleie, og har hørt at sannsynligheten for at det både blir for tidlig og i seteleie denne gangen er stor..... Derfor er jeg sykmeldt hele veien fram, termin 20 oktober....

Jeg har også følt meg veldig tung helt nederst i mage/bekken, men har egentlig ikke tenkt så mye over det før dette innlegget...er i uke 21 no....Skal høre etter jeg også på neste kontroll den 21 juni....

Hvordan er formen ellers da? Noe vondt, plager eller liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...