Gå til innhold

Hva tror dere jenter, skal jeg stole på det ?


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Har to gutter fra før og alle lo litt hånlig da vi skulle ha en til. Da alle hørte at det ble den tredje gutten sa de " da blir det vel en til, slik at dere kanskje får en jente". Var ikke skuffet over at det skulle bli en gutt til, men var litt skuffet over at jeg aldri skulle få en oppleve en datter.

 

Så på den ordinære UL sa jm at hun ikke skjønte hvor legen vi var på privat UL hadde fått gutten fra. Jm sa hun var veldig sikker på det og ikke ville sagt noe ellers. Dro da til en tredje part( majorstuaklinikken) og tok en vanlig UL i dag. Legen der var også sikker på at det var en jente. Han sa at det ikke bare var fravær av guttegreier, men mente han da så jentegreier. Hi hi morsom uttalelse fra han.

 

Er det mulig?? Er så glad for det at jeg ikke helt tør tro på det.Er det flere som er redd for at kjønnet de har fått opgitt ikke stemmer. Måtte kjøpe et jenteplagg jeg- og det blir nok flere.

Hadde dere stolt på dette? de tok seg god tid. Og på den siste ul var det kun for å se på kjønn vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok stolt på det ja.. når var den første ulen ?

det er nok ei jente inni der hvis 2 stk sier det ;)

 

koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gi råd, men det skal jo være lettere jo lenger ut i svangerskapet en har kommet. Så sjansen er jo stor for at beskjeden du har fått de to siste gangene er rett.

 

Jeg har også to gutter fra før, og venter, visstnok, jente nå. Det har jeg fått beskjed om av både gynekolog og jordmor, på tre ulike ul. (uke 17, 22 og 25) Den siste var 3D, og jordmora sa noe sånt som at "her kan jeg ikke ta feil, dette må vøre ei jente". Hadde jo vært kjekt med jente...

 

Jeg har foreløpig ikke handla noe stort, et hvit body med blonde og noen rosa sokker. Jeg må nok spørre litt ved neste ul om to uker, men tror vel nå at det er jente. He he...

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...