Gå til innhold

13+3..


MammaUlv

Anbefalte innlegg

I går var jeg hos jordmor og hadde min andre samtale og lille sjekk hos henne. Kjempekoslig dame!:)

Jeg fikk høre hjertet til den bittelille babyen min! Det var skikkelig koslig! Ho sa at den snudde seg og sparka masse der inne, jeg ble helt rørt jeg... :)

Fantastisk dag...

 

Jeg snakka litt med henne om beina mine..Har hatt sånn vannvittig trøtthetsfølelse under fotsålene i det siste..ho mente det kom av at man kunne bli hoven under føttene og at det gjorde vondt når man trødde på det.

 

I dag har det vært skikkelig ille..den høyre foten har gjort så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå...Gjør kjempevondt under hælen og oppover foten til rumpa...

Måtte sitte nesten hele dagen på jobb pga smerter..Og det er jo lite populært i barnehagen. Etter at jeg hadde lagt to uger ut i vogna og fått dem til å sove så gjorde det så vondt at tårene spratt...

 

Noen andre som har det sånn?

Kjenner at det hjelper å ligge...men det kan man jo ikke bedrive hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest en eller annen plass at kalsium eller kalk eller hva det var kunne hjelpe. Står på en av sidene her inne, en av de jordmora har skrevet. skal se om jeg finner det, og gi beskjed...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å..såpass..

Hmm..Kanskje jeg må kjøpe tilskudd før jeg drar på ferie søndag da...Dette her er iallefall ikke noe særlig å gå på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg finner er det som står i "fra uke til uke", under uke 32. Men dette gjelder leggene. Jeg har lest at det skal være for de som har vondt under fotsålene også, men kommer ikke på hvorfor.

 

Har du litt mye vann i kroppen? Prøv kalk og/eller magnesium og se om det hjelper.

 

Kommer tilbake hvis jeg finner en mer sikker kilde. Mulig det står i ei bok jeg har, skal se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merka noen tegn på at jeg har mye vann i kroppen, og hadde gått ned 2 kg nesten fra forrige gang jeg var hos jordmor, så er vel egentlig lite som tyder på det..Men det kan vel være ansamlinger her og der som trøkker på noe kanskje...

 

Takk for hjelpa iallefall..

Kan jo prøve å søke og se litt ang kalk/ magnesium selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...