Gå til innhold

Noen som har noen bruker tips til baby watcher?


fruhc80 og Linnea

Anbefalte innlegg

fikk min baby watcher i dag og hoppet av glede mens jeg tok av papiret...........men det var litt vanskeligere å få den til enn jeg hadde trodd.........

 

så så lett ut da legen gjorde det forrige uke, men da jeg skulle gjøre det fant jeg ingentin nesten og så spratt hjerte lyden fra 40 til litt over 90.......noe jeg syntes var veldig rart siden h*n hos legen hadde hjerterytme på 160...........

 

var veldig vanskelig å finne hvor den lille befant seg og hvor jeg skulle "lete"..........

 

hørt andre har litt problemer med hvordan den skal brukes også så jeg håper noen har noe tips til hvordan jeg kan finne den riktige hjertelyden :)

 

dette ble laaaaaaaaaangt, men takker for alle tips!

 

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og hopp:-)

jeg har desverre ingen tips, men jeg er veldig spent på å høre mer om hvordan de fungerer når du har funnet ut av det! hihi, så utrolig spennende, kommer vel til å høre etter babyen hver dag du nå? jeg har forresten bestemt meg for å føde i drammen så da kanskje vi deler rom i jula? ;-) snakkes..klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :)

Jeg styrte verre med min babywatcher, fant bare min egen puls - noe det tyder på du også har gjort... Babyen sin skal ligge mellom 110-170 sånn omtrent.

Det jeg gjorde når jeg var fra 12-13uker og helt til nå var å trykke den mot ett punkt rett over der eventuelle kjønnshår starter :P og da fant jeg klar og tydelig lyd hver gang. Prøv det :) det var sånn jordmora mi gjorde når jeg var der i uke 14.

Nå er jeg i uke 24 og beibien spreller som en gal inni her - har ikke brukt babywatcheren de siste ukene - men det var kjempegøy før jeg kjente liv :))

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du hører opp til ca. 100 er din egen puls. Vet ikke hvor langt du er på vei, men før jeg var 14 uker måtte jeg lete ganske langt nede ved symfysen(Sskambeinet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også mitt i dag. Tidligere i dag klarte jeg å finne hjertelydene, etter å ha prøvd meg frem ganske lenge, og tilslutt havnet jeg på riktig sted, da var pulsen på 150 ca. Nå nettopp prøvde jeg igjen men kunne ikke finne noe annet enn min egen puls, og jeg prøvde i litt over halv time.... Av og til viste det på displayet 153 feks men ble borte med en gang. Denne greia her beroliger meg ikke, men gjør meg bare forvirret...:-S ... ( er 14+4 idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og gratulere så mye med den nye baby wacheren din!

Jeg hadde også litt problemer med å finne hjertelyden første gangen. Hadde litt lite tålmodighet også jeg da, så det var mannen min som fant den først. Da var jeg i uke 15.

De siste gangene jeg har prøvd nå, så har jeg funnet den ganske raskt, og jeg har hørt den veldig tydelig. Er nå i slutten av uke 18.

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med min. Eneste jeg synes er litt dumt, er at den "spraker" så fælt når jeg flytter på den. Men det gjør kanskje alle...?

Hmmm, jeg ser visst at jeg ikke har svart på det du spurte om her men.... Du må nesten bare leite deg fram. For de gangene jeg har brukt den, ligger babyen veldig ofte på forskjellige plasser. Er nok lettere å finne lyden, når den blir større.

Hvor langt er du på vei forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for svar alle sammen!

 

 

Jeg må nok være litt mer tolmodig skjønner jeg :)

skal prøve litt mer igjen senere i kveld når mannen kommer hjem så kanskje han finner hjertelyden :)

 

jeg er forresten 12+5 i dag, så er ganske tidlig, men legen fant tydelig hjertelyden da jeg var hos han for en uke siden, så håper jeg også klarer det :o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg fant hjertelyden, men nå lot jeg broren min høre det over tlf - og han hørte med en gang at det var pulsåren min...FLAUT !!

Han er lege....

Så jeg får nok lete litt til selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...