Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har ei jente på 7 mnd som hater å kjøre bil. Hun begynner å hyle som en stukken gris med en gang jeg setter henne i bilsetet. Jeg må ofte prøve å tilpasse kjøring til når jeg vet at hun er trøtt slik at hun sovner, men det er jo ikke alltid at det passer... Hvordan er babyene deres?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Min på samme alder liker godt å kjøre bil. Vi har ikke byttet til sete 2 enda, men kan det være det som er grunnen til at hun ikke liker det. Det å kunne se litt ut av viduet pleier å være stas...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Jenta mi på 9 mnd er akkurat likedan... Vi må kjøre når hun er trøtt, og hvis ikke hun sovner, må jeg sitte bak og underholde henne til jeg blir helt svett. Ganske slitsomt. Det eneste som hjelper er kanskje å kjøre mye, så de blir vant til det?
tvilling73, 05/07 Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Vår elsker å kjøre bil og det er deilig, men unger er jo forskjellige! Har kjøpt en sånn apekatt-speil fra Alexi.no, den fungerer kjempebra. Da ser vi henne og hun ser oss på en måte. Anbefales på det varmeste, den festes bare på nakkestøtta
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Tror ikke det nei. Han hyler ofte i bilen, ikke en av de som sovner, nei. Storesøsteren hans elsket å kjøre bil på den alderen (6 mnd).
BW og en til? 1 pp Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Nei han hyyyler bare han ser bilsetet..! Så jeg er utrolig glad for at vi kan skru av airbagen fremme, slik at han kan sitter fremme med meg når jeg kjører alene. Viss ikke hadde det blitt utrolig mange stopp ja!
Elipepsi Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Knotten min er 7 uker, og elsker å kjøre bil. - I allefall foreløpig. Sitter i bilstolen sin, glaner rundt seg og smiler :-)
Livmor Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Gutten min på 8 mnd elsker å kjøre bil han:) Før sovna han bestandig, men det gjør han ikke lenger hvis det ikke egentlig er sovetid. Da sitter han baki der og skravler som en foss:)
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Hun elsker å kjøre bil. Sovner med en gang nesten ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå