Hemi Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Noen som har peiling på hvordan jeg får det til å virke? Har lastet det ned, men skjønner ikke så mye....
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Det var veldig avansert. Skjønner det desverre ikke selv... Håper noen kan forklare oss det =)
Hemi Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2006 Ja det hadde vært fint for jeg har hørt at den er bedre enn LimeWire.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Last heller ned BitTorrent og hent fimer fra TorrentSpy.com Så enkelt så selv jeg skjønte det!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Hadde bittorrent, men syns det brukte en evighet! Er det ikke mye virus der heller? Må kun laste ned bittorrent og torrentspy?
aroma Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Hei jeg bruker dc++. Jeg fikk en venn til å hjelpe meg med det via fjernhjelp. Det er litt avansert ja, men skjønner litt da. Vet ikke hva du lurer på. Er det oppe å går? For å søke på sanger trykker du på view og searh.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Du må share ut filer fra din maskin for å få tilgang til andres maskiner. Størrelsen på filen du sharer avhenger litt av hvilke hubber du kan få tilgang til. Men vær forsiktig så du ikke sharer ut alt på maskinen din. Har sett flere som har gjort det. Hvis du søker på google eller noe finnes det fler sider som beskriver hvordan du kommer igang. Er ganske innviklet før alle innstillinger er på plass. Men veldig fin å bruke etter det da. Lykke til !
Vanilla83 Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Er ikke så vanskelig når du får teken på det:) Her er en guide som forklarer veldig bra med bilder og alt. http://www.b.ali.btinternet.co.uk/DCPlusPlus/gettingStarted.html håper dere får til! DC er et supert program
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Men DC er egentlig ikke helt lovelig. Hvet om flere som har blitt tatt for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå