Gå til innhold

Ukene går så sakte....


Tirilill

Anbefalte innlegg

Jeg følger nøye med i både den ene og den andre svangerskaps kalenderen. Følger med på både barnet og min utvikling...men tiden går jo så sakte!

Det føles veeeeldig lenge til Januar.

Gleder meg til jeg er over 12 uker, men det er jo også leeenge til ikke før 13. Juli...haugett!

 

Jeg er utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her.....venter bare på ny uke for å lese om barnets utvikling. Jeg er 12 uker ca. 8 juli....så lenge å vente før jeg kan roe meg jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne skriver jeg under på ja.. tiden går fryktelig sakte. kan liksom ikke vente til de 12 første ukene er over. men plutselig sitter vi inne på 3.trimester og skravler om korr fort tia har gått!!!(prøver å overbevise meg selv!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Tiden går kjempesakte. Har alltid sett for meg at det skal være Håper alt går bra til uke 12, da skal jeg senke skuldrene og puste litt roligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som noe positvt at tida føles å gå sakte... Nyt det mens dere kan... Tenk dere det at om et år er denne tida forbi å den kommer aldri tilbake igjen...

Er selv gravid i 7+2 uker å prøver å tvinge meg selv til å nyte vert eneste åndedrag.Men skjønner godt hva dere mener ja inen tvil om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei jenter!

 

Vel jeg syns også ukene gikk sakte! Nå er jeg i 26 uke og går over i syvende måned om litt over en uke. Husker den første tiden gikk snileseint, enda jeg nesten sov den bort. Nå er det slik at tiden flyr..Jeg har bare 14 uker igjen, hjelpes..

 

Fatt mot, og prøv å kos dere..

 

Sommerklem...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første trimesteret ønsker vi at tida skal gå, det går så utrooolig seint... i det andre trimesteret vil vi heller det skal gå seint, da nyter vi den herlige tida i graviditeten. I starten av tredje trimester ønsker vi det helst skal være leeeeeeenge igjen, for da begynner tanken på fødsel å trenge seg på. I slutten av tredje trimester derimot, vil vi helst tida skal gå fort igjen, for da er vi lei og vil bli ferdige.....

 

Hver uke av graviditeten bør nytes, jeg prøver i hvert fall så godt jeg kan gjennom all kvalmen og utmattetheten - dette er mitt siste svangerskap og min siste mulighet til å oppleve alt dette spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også ukene går sakte. Er bare ni uker i dag, og er plaget med kvalme, ja. Går mye i rista loff og vann her. Og søvnproblemer om nettene. Må opp et par ganger om natten for å tisse. Så jeg gleder meg til etter uke 12, da alt visstnok skal bli så MYE bedre. Gleder meg til ultralyd, og spark i magen, og ikke minst til å få litt mage som vises :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også ukene går UTROLIG saaaakte! Er 11 uker i dag, og fremdeles er man usikker på hvordan dette vil gå, og håper å komme fort over de 12 "kritiske" ukene, så man er litt mer sikker i alle fall.

Har også vært plaget med å må ofte på do om nettene, men fant ut at hvis jeg kutter ut å drikke noe ca. 1 time før jeg skal legge meg går det som regel greit, men da holder jeg virkelig på å tisse på meg når klokka er rundt 7 om morgenen altså =)

Øsnker alle lykke til i ukene fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med dere, det går veldig sakte..

men nå er jeg i 11.uke, og SNART uke12:D

gleder meg masse til den uken der er over ja!

liksom en milepæl... men husker fra de forrige svangerskap at det egentlig gikk ganske fort:S

blir nok bedre etterhvert! bare en uke igjen nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...