Gå til innhold

Nå er jeg så lei av å gråte!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt lurt om og om igjen i nesten hele forholdet vårt. Og hver gang får jeg regla om at det skal bli bedre og dumme, naive meg vil jo så gjerne tro og håpe på det. Men det samme skjer hver gang, løgn etter løgn, x'er etter x'er. Både han og hele familien har sagt at jeg er det beste som har skjedd han, og han elsker meg så utrolig mye, men han vet ikke hvorfor han gjør som han gjør. Han tror han trenger bekreftelse om at han er attraktiv for andre jenter. Men hvorfor skal jeg ha det vondt fordi han har dårlig selvtillit. Jeg har aldri hatt problemer med selvtilliten, men etter at jeg ble sammen med samboeren og alt dette har skjedd så har den bare stupt. Så nå sitter jeg har med min 10 mnd gammel datter og bare gråter og gråter. Nå er jeg så lei, nedbrutt, sliten!!! Jeg ser mine venninner som planlegger neste barn og bryllup. Jeg ser ingen fremtid bare svart, jeg føler at jeg kun er i forholdet for jeg klarer ikke og tørr ikke å gå.

Det gjør så vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*trøste* det finnes flere som deg MEG f.eks...

hatt det tøft i perioderher å... han har ikke direkte vært utro, men for meg hadde det vært det.... han sa også han trenkte bekreftelser...

skrev meld med andre jenter for å se om han fikk napp... skrev med dem på msn... osv...

vi snakka oppen om alt og det gikk bra en uke og så krangla vi og alt gikk ræva.. og forholdet har vært helt døtt.. men nå går det opp over... eller opp og ned annen hver dag...

gåti mye formeg selv jeg å...

hatt lyst å stike mange ganger men aldri utrt redd for å angre... men hva skal jeg angre på...????

men jeg elsker jo denne mannen ... og har en kjempe nydlig sønn på over ett år...

men det er den jævla små juginga som irriterer meg mest... han juger om ting som ikke er verdt det en gang...

han juger for å gjøre meg glad og jeg blir kjempe glad for lite og når jeg finner ut at det ikke er sant blir jeg super skuffa....

er her jeg vis du trenger å prate her på forumet

=)

alt løser seg til slutt=)

Skrevet

Begge innleggene over her høres akkurat ut som samboern min.. vi har vært sammen i 2,5 år..og det første 1,5 året var det MASSE skriving og utveksling av alle type bilder over mobil og msn.. jeg fant det ut gjennom loggen hans på pc og gjennom spesifisert mobilregning.. det var helt vanvittig hvordan han hadde hatt tid til alt.. tilslutt tippet det over for meg.. han dumpet nemlig meg etter ALT jeg hadde vært gjennom for ei han hadde hatt et "sms-forhold" til.. (det visste ikke jeg da) men etter to uker ville han ha meg tilbake.. jeg da jeg skulle se, men traff en annen fyr og ville ikke tilbake.. PLUTSELIG ble han helt hysterisk gitt.. han gråt, skrev flere brev og klarte ikke sove om natten.. ringte meg 100 ganger om dagen.. vi ble sammen igjen, og han har lovet å forbedre seg..

det jeg er redd for er at han fremdeles gjør ting bak min rygg.. jeg vet han trenger mye bekreftelse og tror egentli ikke det er nok med meg.. vi har det jo bra nå.. men det går fremdeles å gnager, ettersom jeg ikke får sjekket han lenger (ingen logg, og har gratis mld så er ikke med på spes. regning).. klarer ikke slappe av og stole på han.. jeg har grått MYE.. spesielt da det pågikk som verst.. men får bare se hvordan det går.. håper jo han har forandret seg, men klarer bare ikke stole på han..

Skrevet

Men hvorfor skal deres usikkerhet gå utover oss. Når de vet det de gjør er galt hvorfor går de ikke da og får hjelp. Jeg sjekker tlf regninga hver måned, men det er ikke slik det skal være, måtte gå rundt hele tiden og være redd for hva samboeren gjør. Samboeren min har ikke vært utro, meldingene har ikke vært noe sexuelt, det er bare at han må ha kontakt sånn i tilfelle. Slik har han alltid vært. Han har ikke hatt noe spessielt seriøse forhold, så da må han ha en i bakhånd. Men å legge av seg dette har tatt lang lang tid. Han har blitt mye bedre, men så har det vært sånn av og til da, helst i fylla hvis vi har krangla. Jeg har begynt å lure om det kanskje er tåpelig av meg å klikke på det siden det ikke er noe sexuelt, bare vanlige venner meldinger, men igjen så har jeg problemer med hans ville fortid og da har ønsket at han ikke har noe spessiell kontakt med sine x'er, ihvertfall ikke bak min rygg. Det er helt j.... og ikke kunne stole på sin kjære, men jeg vil ikke gi opp forholdet heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...