Hemi Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Flere enn meg som blir litt sprø av blokkfløyte? Datteren min øver hver dag for hun syntes det er så gøy. Det skjærer i ørene...
iznogood Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Her i huset har de fire hundene hatt felles dugnad på å gnaske i stykker blokkfløyte for blokkfløyte, mens jeg vender det døve øret til :-) Blokkfløyte er dyre- og menneskemishandling for alle andre enn utøveren.
solemio Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Som musikklærer er Griegs Morgenstemning ødelagt for all framtid. Min nåværende skole har heldigvis pakket vekk blokkfløytene til fordel for gitarer og bandinstrumenter,- men elevene får jo ikke øvd hjemme. Tenk på at hun blir flinkere etterhvert, og motiver henne kanskje til å fortsette på et annet instrument (vi har elpiano med høretelefoner her i huset,- i tillegg til trompetene, fiolinene, fløytene og gitarene..)
Hemi Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2006 Åja hun øver skal jeg si deg. Hver dag. Hun syntes det er så gøy. Jeg lar henne øve, men noen ganger blir det litt mye når hun sitter oppå meg å blåser. Hun er ganske flink også da. Kan leksene sine utenatt.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 utrolig fint instrument ja, hehe.. Her har allerede ettåringen startet øvingen..Den ligger nemlig i lekekassen!
Hemi Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2006 Snart sommerferie....Da får den vel kanskje ligge i fred her i huset. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå