Gå til innhold

Bekkenløsning eller noe annet?!


minas'81&lillegull;)

Anbefalte innlegg

Har skikkelig vondt i området rundt halebeinet og i "rumpa", mest på høyre side. Det stikker også litt nedover i beina, og det er vanskelig å gå. Jeg klarer ikke å ligge på ryggen da jeg får et press i bekkenet da og det føles som om hele greia holder på å falle fra hverandre i leddene baki der. Greier ikke står på en fot, alt bare svikter, og hvis jeg går en liten tur begynner beina å svikte under meg når jeg legger vekt på dem. Kommer meg heller ikke ut av senga, med mindre jeg ligger helt på kanten på venstre side. Skikkelig prosjekt om jeg ligger lengre inn på senga, mannen min må enten skubbe meg til kanten, eller jeg må ake meg forsiktig litt om gangen til jeg når kanten så jeg kan rulle meg ut av senga liksom.Kan ikke reise meg normalt opp. Dette påvirker muskulaturen videre opp i rygg og nakke siden jeg anspenner meg mye. HAr så lite lyst å ta meg en tur til legen igjen for å be om sykmelding, men ser snart ikke annen utvei. Har en fysisk krevende jobb, og har de siste ukene ikke holdt ut hele arbeidsdagen så da sier vel kroppen egentlig klart ifra om hva den mener. Livredd for at dette er bekkenløsning. Er det mulig at det bare er andre vanlige plager som kan oppstå i forbindelse med svangerskap? Kjente det første gangi påska og det har gradvis blitt værre. Vet (heldigvis) ikke hvordan bekkenløsning føles eller oppleves. Håper noen her kan svare meg.. Føler meg så dum når jeg springer til legen hele tiden, de må jo snart tro jeg er hypokonder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som bekkenløsning ja!

Jeg ble sykemeldt 50% , og siden har jeg klart å holde det noenlunde i sjakk..

Ikke press deg for mye om du har en hard jobb, det vil bare bli værre.

Ta deg en tur til legen du, kansje har du mulighet til å få aktiv sykem, slik at du faktisk kan gå på jobb når du er i fin form:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi

 

Var i akkurat samme situasjon som deg, med fysisk krevende jobb.

Det beste du kan gjøre når du har bekkenløsning er å være skikkelig egoist, for jeg kan love deg det ikke blir bedre!!!

Sykemeld deg med en gang ellers kan det være du blir så dårlig at du må over på krykker , som meg:(

 

Bare tenk på deg selv:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg har stillesittende jobb , men samme smerter.. først ble jeg sykemeldt 20% nå er det 100%..23 uker i dag .. æsj også.. kan ikke gå eller sitte for elnge , må ligge .. sykle funker;)

æsj ..ikke gøy å gå hjemme, men satt på jobb 2 timer i går og resten av degan klarte jeg ikke gå skikkelig, så da så..

Lykke til;) ikke press deg for elnge, dt gjørde jeg og på mandag "smalt det til" for fullt.. Ikke morro..

Ta hensyn med en gang , det lønner seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...