3b@rnsmor-30* Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 The Rose noen sier kjærligheten er en elv som drukner den vare følsomheten soen sier kjærligheten er en barberkniv som skjærer din sjel til blods noen sier kjærlighetener en sult et endeløst søkende behov jeg sier kjærligheten er en blomst og du er blomstens frø det er et hjerte som er redd for å bli knust som aldri lærer danse det er en drøm som er redd for å våkne som aldri tar en sjanse det er en som ikke vil bli tatt som ikke ser ut til å kunne gi og en sjel som er redd for å dø som aldri lærer å leve når natten har vært for ensom og veien har vært for lang og du synes at kjærligheten kun er forbeholdt de lykkelige og de sterke bare husk, om vinteren langt under den bitre sønen ligger frøet som ved hjelp av solens kjærlighet om våren blir til en rose -Amanda McBroom-
FruMamma med nr 2 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Fin tekst, men jeg kan ikke se at den er på nynorsk? Det er kanskje ikke så mye vits i å henge meg opp i det men...
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2006 nei det kan du si.. men det står det på siden her.. at denskal være på nynorsk... hehe..
Lis67 Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Nydelig tekst, men vanskelig å synge etter melodien, syns jeg. Har du prøvd?
Temmelig hemmelig Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har denne teksten som Kari Bremnes har synger, den passer litt bedre til melodien Rose Du som sir at kjærligheten e ei elv som drukner alt Du som sir den e en hunger et åpent sår med salt Du som sir at kjærligheten e en kniv som lar dæ blø Du tar feil for kjærligheten e en blomst som har vært frø Du som bær ditt frosne hjerte som nå glemt og annenrangs du kan ende som den drømmen du aldri gav en tjangs Den som aldri gir sæ over ho kan heller aldri få Er du altfor redd for døden blir du redd for livet og Når ei natt e for aleina og en vei e altfor lang og du tror at kjørligheten går til status og til rang skal du huske at om vinteren under streng og bitter sne da, med kjørlighet fra sola, blir den røde rosa te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå