Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde en herlig opplevelse i går kveld med datteren min på 6 år og hennes bestevenninne fra barnehagen. De er alltid sammen. Ser du den ene vet du at den andre er like bak:-) I går hadde venninnen vært hjemme hos oss til middag og vi kjørte henne hjem etterpå. Mens vi voksne sto ute og snakket sammen satt de to jentene i baksetet fortsatt. Så ble alle dørene løås og forhandlingene startet. De ville ikke låse opp før venninnen fikk lov til å være med hjem igjen for å overnatte. Det de ikke viste var jo at vi sto med bilnøkkelen i hånden på utsiden, men med et så godt og "utspekkulert" forhandlingskort kunne vi ikke si annet enn ja. Så da var det bare å pakke sammen sekken og reise hjem igjen.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå