Gå til innhold

i går måtte jeg handle litt babyting...


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

...er bare 15+2 , men hvorfor vente med innkjøpene???? Det er så mange som ikke vil begynne før mot slutten, og atd et så dumt å gjøre alt så tidlig. Men hva morro skal man gjør mens man venter da???

 

Det er jo litt koselig å titte på babyting og småhandle litt, da blir det mer virkelig. Jeg føler meg jo ikke så veldig gravid, mennår jeg ser på de søte små sokkene jeg har liggende hjemme får jeg nesten tårer i øynene og gleder meg til å bli mamma!

 

de store tingene venter jeg seff. med til barnerommet er ferdig og når det nærmer seg.

 

Så i går var jeg på KID og kjøpte et bar badehåndklær med hette og tisselaken. og et søtt bomullsteppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg lyst til å handle og! Har ikke helt gått opp for meg enda. Skjønner at jeg er gravid, men skjønner ikke at det kommer en baby om 6 mnd. Knis. Handling kan sikkert hjelpe litt ja. :) Er bare i uke 13 enda jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tør ikke handle jeg. det harvært så mye, at jeg ikke tør stole på at dette går bra. men vi har en fra før da så det er ikke så mye vi trenger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet noe enda jeg.Men,vil vente til vi har fått greie på hva det er,for blir det gutt har vi absolutt ALT vi trenger fra før:o)

Blir det jente må det nok handles litt etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så koselig! Gleder meg max til å starte innkjøpene. Trenger ikke så mye da for vi har 1 fra før, men det er en gutt så om det blir jente trengs et par småting da.

 

Tenkte litt på å lage til barnerommet før ungen kommer denne gangen her, det gjorde vi ikke sist. Men det er så vanskelig når en ikke vet kjønnet. Og uansett om vi får vite det på UL så tør jeg ikke stole på det.

 

Men kose meg med litt shopping skal jeg iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og har kjempelyst å begynne å shoppe!!! :-) Meeen, tør ikke heeeelt å stole på kjønnet! Har hørt om så mange som har tatt feil...

 

Men har sikkert alle med meg når eg sier: SATS PÅ NØYTRALE FARGER :-) Ikke bare rosa ELLER blått... Det tør jeg bare ikke... + at da har man jo gjerne til nestemann ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går inn på alle babybutikker jeg kommer over og kikker masse men har ikke kjøpt noe enda. Skal på UL 11. juli og da skal vi vite kjønn (og håper vi kan stole på det) og etter det skal jeg begynne å shoppe....og shoppe og shoppe

:-) Synes at veldig mye av klærne har gutte eller jentepreg over seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg klarer ikke å vente, så jeg har handlet bittelitt, noen smokker, en sånn plastskje (!), to bodyer, en bukse+et par sokker som jeg kjøpte for å gi bort en gang og så ble det ikke noe av. Alt i grønt, hvitt eller lilla så langt.

 

Etter UL 13.juli blir det helt sikkert enda mer, men i rosa eller blått, for da VIL jeg vite kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja det er samme her, når ge handler slike beibiting so får eg tårer i augo for alt er so sött og lite. eg har vorte heilt mjuk, får ofte tårer i augo av fine ting som folk skrive her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er lurt å handle litt og litt jeg.. Det blir ko mye penger da!! lettere om en sprer det litt utover :-) Det er jo det som er så gøy.. å shoppe litt baby ting å prøve å minne seg på at det faktisk er en liten baby i magen som om ikke altfor lenge skal ha på seg de pitte små sokkene :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har selv spredd innkjøpene utover, har nå kun sengen og madrassen igjen;) og selvsagt stellesaker som bleier osv da, tar det når eg går ut i permisjon;) tiden går så utrolig fort:) gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...