Gå til innhold

Flere som fortsatt må tisse veldig ofte???


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Det sies jo at i 2. trimester presser ikke livmora på blæra mer, så da er man ikk så plaget med å måtte tisse ofte lenger. Feeeeeil. Det kan jo seff. ha noe med det økte vanninntaket, men det er litt plagsomt fordet!

 

Jeg velger å tro at babyen bruker min blære som trampoline eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaaaaa !!

jeg leste også det - og er skuffet. Har jo begynt å tisse oftere nå etter et lite opphold.

Nå har jeg begynt med de dumme tisseturene om natten - fast hver natt 2 ganger !!!

jeg drikker ikke mer heller - selv om jeg har drukket noen slurker så er jeg pissetrengt 30 min etter...og det er ikke UVI....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om!! Trampoline her også!

 

Må tisse i ett kjør, spesielt om kvelden. Er oppe om natta 1-3 ganger alt etter som. Og nå er jeg 17 uker. Har ikke kjent noe liv enda...tror jeg. Legen min sa at jeg muligens ikke kunne kjenne noe før uke 20, så da er det vel bare å vente. Skal ha UL 23.juni og gleder meg til det.

 

Liz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å tisser mellom 6-10 ganger om dagen...og 4-8 ganger om natta....så nå begynner jeg bli ganske blå lilla under øya..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser hele tiden her også, og ikke bare to ganger om natta.... Har såvidt kommet meg i seng etter en tur på do før jeg må opp igjen føles det som... Å sånn er det på dagen også, går et kvarter fra jeg var på do sist til jeg begynner å kjenne at blæra nærmer seg full igjen.. Det rare er at det kommer veldig små mengder når jeg tisser selv om det kjennes ut som om det er flere liter som skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en god del på do,men nå merker jeg det begynner å avta litt.HELDIGVIS!For jeg er rimelig lei av å måtte opp om natta.

De siste tre nettene har jeg faktisk sovet natta gjennom uten å måtte opp.

Men,våkner helt sprengt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tisser mer nå enn i 1. trimester. Så på ultralyd i går at han ligger og gnukker og gnir seg mot blæra- så det er ikke så rart- og lettere å leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27+3 og går enda noen ganger på do om natten! I begynnelsen var det 5-7 ganger, nå "bare" 2-3 ganger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..der ble du lurt godt:-) Neida..det er sant at ikke livmora presser så fælt..men babyen derimot:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også tisse HELE tiden... Det er veldig plagsomt... Om natten greier jeg meg, så sant jeg ikke våkner av andre ting.. Enn så lenge. Vet at jeg på slutten må opp flere ganger om natten, har jo vært gjennom dette tre ganger før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...