Gå til innhold

Hva holder dere på med nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer eg vet dere...

Eg har strikka en del babyklær i det siste og det er ikke helt slutt på det enda. Har en genser i størrelse 6/9 mnd som eg plukker litt på nå.

Har strikke 2 luer den siste uken, men den tredje ble det tull med.

Så har eg til tvillinger som eg skal stille til og enda en baby. Men det blir vel noen små prosjekter inni mellom. Så det går for det meste i strikking .

Men borderer et bilde til søsteren min som skal gifte seg sent i juli, er i rute der...

Dere da, hva går det i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå om dagen, i tillegg til småtten og bryllupsplanlegging, så holder jeg på med et par vesker, jeg har så mye restegarn som jeg må få gjort noe med. Har en duk og et par bilder jeg skulle ha brodert ferdig, men det går bare ikke med en liten en i huset ;-)

Skrevet

Også holder jeg på å lage meg en hjemmeside, det er kjempe morsomt, det er ikke kommet så mye der enda, men de som vil er hjerelig velkommen til å stikke innom: www.egbsmurf.piczo.com

Skrevet

Har nettopp sydd en mei tai til min tante, og gjort ferdig en genser til meg selv og snuppa mi, pluss et trekantsjal til meg -og et likt til snuppa av restegarnet...

Akkurat nå holder jeg på med tusen ting (som vanlig...)

Har en tøffel igjen av et par,

skal sy på ansikt på et par strikkede babytøfler og på et par heklede grytekluter (Skal gis til årets basar til hjemstedet mitt...)

Har en genser som skal monteres

hekler to babytepper, (Som jeg nok aldri blir ferdig med...)

Skal montere en shorts

Hettejakke til snuppa (Strikket)

ja og så syr jeg på et forkle til svigerinna mi

Og så har jeg to vesker som ligger og venter på montering og toving, og en veske som venter på å bli foret...

Skal begynne på:

to perlesmykker

sparkebukse til en nabo, og til ei venninde

Genser til niesa mi

Ellers har jeg store planer for årets julegaver, så det er bare å henge i! Stort sett bare hjemmelagede gaver i år! -Greit å kombinere hobby og gaver! -Passer på å bare gi ting som blir fint! Gir ikke bort noe halvveis...

Oj...Tror jeg må roe ned litt snart... Var jo en del prosjekter her...

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg er ikke noen strikker,men jeg lager kort og driver på med scrappbooking :) Kjempe hobby :D Så nå gleder jeg meg til jeg en gang greier å bestemme meg for at jeg skal ha barn,for da blir det iallefall scrappbooking på meg:)

Skrevet

Ja eg kunne også tenkt meg å scrappe - men har ikke tid nå. Har lenge sagt at eg skal sette i gang. Men det blir ikke noe med meg... fo mange strikke prosjekter. Men kanskje når alle som eg skal strikke baby klær til har fått babyene sine... ja altså etter nyttår... hehe.

Nå er eg ferdig med bryllupsgaven og bursdagsgaven til tantebarnet mitt. Har begynt på genseren til tantegutten min - dåpsgaven. Bare genseren igjen av lue og bukse. Men så rart det var å gå fra pinne 6 til 2,5.

Har hatt noen dager stikkefri nå - har nesten ikke sovet dei to siste ukene og da strikker eg bare så mye feil. Og så er fin været komt tilbake og da er me mye ute også....

Skrevet

får håpe du får tid en gang!Kan ikke vente med å begynne å lage en egen scrapbook til vårt kanskje kommende barn :):D:)

Skrevet

Lagde verdens fineste glassperlesmykke i går kveld, er utrolig fornøyd med meg sjøl! Og sydd vesker til meg og vesla, og har mer stoff liggende, så det kan bli flere, og skal sy fotoapparatveske til mannens kamera (i signalfarger, siden han legger igjen kameraet på de underligste steder i skog og mark), og shorts til meg... kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...