Gå til innhold

Noen som har brukt Furadantin mot UVI her?


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Begynte kuren tirsdags kveld, og har i det siste døgnet hadd kjempevondt i magen, ligner luftsmerter. Fikk ikke sove i natt........ Står ikke noe på pakningsvedlegget at de kan gi magesmerter, så jeg spør dere her inne....? Noen som har fått det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Brukte furudantin i forrige svangerskap, men det var forebyggende bruk. Så jeg tok bare en tablett om dagen. Kan ikke huske at jeg fikk noen bivirkninger son du nevner.

 

Du kan jo ringe legekontoret å spørre om selexid er like effektiv mot den bakterien, om du kan få bytte...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker førte gang jeg var gravid og hadde Uvi fikk jeg Selexid som hun Susanne nevner her. Fikk ikke noe bivirkninger av den.. men så mistet jeg jo da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Jeg har også fått urinveisinfeksjon. Var til legen i går å fikk antibiotika kuren Selexid, den fungerte veldig godt for meg. Ble bedre allerede etter at jeg tok den første tabletten jeg. Har holdt meg hjemme fra jobb i dag også da pga at jeg føler meg litt slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Furadantin av legevakt mot UVI. Han sa at det var en mild kur, men at jeg skulle avslutte den når jeg følte meg bedre. Tok den et par-tre dager, og har ikke hatt noe spor av UVI siden. Dette var i Januar. Merket ikke noe til noen bivirkninger, og jeg har vært gjennom de aller fleste kurer mot UVI. Men kanskje du bør snakke med lege? Høres ikke helt bra ut at du har magevondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...