Gå til innhold

Conquest of paradise med Vangelis....


FruMamma med nr 2

Anbefalte innlegg

Kan man bruke den som inngangs musikk i kriken tro? Jeg ser det er noen som skal bruke den, men de gifter seg i en ruin...

 

Sangen er veldig fin, men kanskje det blir rart med den i kirken?

 

Noen synspunkter?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenkte på å ha den, synes den er kjempe fin til å ha i kirken oxo jeg.

Så jeg synes godt du kan bruke den.

 

Vi har ikke helt bestemt oss enda, kan hende vi bruker Dreamer med Ozzy Osbourne :o) Å det er vell enda mer uvanlig tenker jeg ! Tihihiihi.

 

Så lenge dere liker sangen så spiller det ingen rolle hva andre mener , mener nå jeg da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Era med sangen Ameno(remix).

Nå er det bestemt.

 

Den er sååååååå utrolig fin og ikke minst stemninsfull!

 

Den blir mitt i blinken :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både dreamer og Era sin er fiiiine:)

 

Jeg hadde egentlig tenkt Purpose av Nordraak, men så så jeg så mange andre alternativer og jeg syns vangelis sin er så fin. Jeg tror kanskje vi ender opp med den. Vi har litt lyst til å ha en annen sang enn det vanlige også.

 

Håper det blir bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som skal bruke den i ruinene :-)

Vi har vært nede og testet sangen der og den blir bare helt rå. Stemingen ga oss alle skikkelige frysninger på ryggen :-)

Syns fint du kan bruke den i kirken. Er tross alt ganske stemingsfullt der også. Vær bare litt obs på at den finnes i flere versjoner. Orginalen er den lengste på hele 5,5 min. Denne skal vi bruke. Det høres sikkert sprøtt ut, men akkurat den delen er det jeg gleder meg mest til ved hele bryllupet. Alt er lagt opp og timet etter høydepunktene i sangen og det blir utrolig stemningsfullt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...