Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er vanlig å bruke både forlovelsesringen og gifteringen på hver sin hånd etter man er gift? Vi har valgt å ha forlovelsesringen på venstre hånd, og planlegger å ha gifteringen på høyre. Jeg tenker å beholde forlovelsesringen på etter at vi er gift. Men bør jeg ta den av i bryllupet slik at gifteringen er den eneste ringen den dagen?

Forlovelsesringene våre er i hvitt gull, har hatt de under et år og de er blitt ganske mattet i fargen. Har hørt det er vanlig med hvitt gull. Noen som har noen erfaring med hvitt gull VS gult gull? Lurer på om vi skal velge gifteringer som er en kombinasjon av hvitt og gult gull?? Hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er også forlovet, men har gullringen på høyre hand. Vi kommer ikke til å kjøpe nye ringer, men pusser opp de vi har og setter inn bryllupsdatoen.

Skrevet

Jeg har forlovelsesring i hvit gull og vi har bestilt gifteringer i hvitt gull også. Synes det er mye finere.

Hvitt gull holder seg ikke like fint som gult, men kan pusses opp igjen for en liten penge så de ser som nye ut igjen. Men enn så lenge ser forlovelsesringen ut som da jeg fikk den.

Skal ha dem på hver sin hånd og jeg kommer også til å ha begge på under bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...