Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Her skal eldstemann feire 11 årsbursdag den 17. juni. Han har ønsket seg kinobursdag med Peppes Pizza etterpå. Grit nok. Men så er det dette med at Oslo Kinoene legger ut sendeplan 15. juni over filmene den 17. juni. Jeg har forsøkt å ringe og forhøre meg om det er mulig å få vite det før, men fikk ikke det da dem ikke hadde det klart selv før på onsdag. Så snakket jeg med Peppes Pizza. Dem må ha bordbestillingen vår NÅ så vi er sikkre på å få plass på restauranten dems. Det er litt viktig at vi kommer til en bestemt restaurant fordi vi skal ha med to små babyer ( ei på 1 mnd og en på 5 mnd). og må få vognene inn. SÅ er problemet. Vi må jo sende innbydelser til de guttene sønnen ønsker å ha med seg. I og med at kinoene ikke har sendeplanene klare før på onsdag, så får vi ikke sendt ut innbydelse før på torsdag. Og da blir det knapt med tid til å få tilbakemeldinger. Så var det dette med Peppes som må ha bestilling nå. Vi vet jo ikke helt sikkert når filmen går og hvor ennå. Er det ikke litt sent å sende innbydelser på torsdag med svar samme kveld når bursdagen er på lørdag? Vi må jo få bestillt billetter så tidlig som mulig. Og ikke har vi lyst til å bestille billetter til unger som kanskje ikke kommer. Hvordan hadde dere løst denne problematikken?
ana baroma Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg ville sendt ut invitasjonen og sagt fra om problemet - angitt en ca tid, og sagt at vi kommer tilbake med nøyaktig klokkeslett senere. Peppes Pizza ville jeg ha bestilt bord hos på et klokkeslett når man tror man kommer, og evt endret det så snart du vet eksakt tidspunkt. Har gjort det selv, og det ordner seg alltid... Iallefall så lenge det ikke gjøres samme dag. Host opp en unskyldning, så ordner det seg nok:-) Husk at du legger igjen en del penger der, så ikke ha dårlig samvittighet for det. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå