Gå til innhold

Hvordan få vite??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dette etter å ha lest tråden startet av Vims-74; "Er det utroskap når..."

Det var enighet om at det er utroskap når mannen i det skjulte chatter med damer på internett, ser på bilder av de han chatter med osv.

Jeg vet at mannen min leser erotikk på nett og ser på bilder (hvem gjør ikke det??? Jeg liker dette selv.) Men jeg vet ikke hvor langt han går. Hvor går grensa? Hvordan kan jeg sjekke? Har prøvd å sjekke hvilke sider han har besøkt men han sletter loggen... Føler meg litt som en snik, men. Flere som lurer på hva deres respektive holder på med på nett? Vet jo at det er lett å la seg rive med. Men jeg har aldri hatt kontakt med noen, bare vært en kikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først, vil bare si at det ikke var jeg som startet den tråden :)

Hvor grensen går for deg, er det bare deg som vet, og muligens han -om dere har snakket om hva som er lov og ikke. Men hvordan du kan sjekke hvor langt han går, har jeg ingen formening om :)

Skrevet

Hei.

Det er synd at du kjenner at du vil kontrollere hva han gjör og hvilke sider han besöker, ved å fundere i saker så blir bare mistenksomheten ett problem, så hvorfor ikke ta opp emnet til diskusjon?

Samtidig så virker det på den annen side som om det er noe han vil skjule så lenge han sletter loggen.

Håper du/ dere finner ut av det.

Vennlig hilsen

Par1

Skrevet

Det er nettopp det... Har ikke tatt det opp veldig alvorlig og jeg har heller ikke brydd meg så mye om det. Jeg er ikke hysterisk. Men han sletter som sagt loggen og det er det som plager meg. Han sier at LITT privatliv må man få ha, og det er ikke alt jeg gidder å dele med han heller, mest fordi det ikke er noen grunn eller ikke interessant eller relevant for vårt forhold. Så der er jeg enig. Men hvis han hadde latt være å slette loggen og jeg fant linker til helt streighte sider med erotiske noveller, bilder osv, så hadde jeg aldri reagert. Det er helt normalt. Men kanskje han er flau bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...