Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Har ikke vært så mye her inne enda jeg, er det noe "liv" her?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Stadig bedre:-)) Må gå seg til etterhvert tror jeg.
blond Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Det er litt opp og ned, i perioder skjer det litt. Jeg pleier å veksle mellom BarnetMitt og DinBaby ettersom temaer dukker opp. Gjennomsnittsalderen er høyere her, det merkes. Enn så lenge viser folk respekt og er stort sett saklige. Det liker jeg.
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Er innom her av og til, pendler litt mellom DinBaby og her:-)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Glemmer det ut, er mye mer på dinbaby. Men det blir nok bedre etterhvert.
PrinsesseSjefen Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Nå har jeg begynt å logge på her først. Når jeg har sett gjennom det "nye" eller mest interesssante for meg hopper jeg litt mellom her og db siden jeg og har en toåring. Blir nok bedre og bedre. bra å få flere hit, bare vi holder den saklige greie tonen det har vært her til nå. Jeg holdt på å gi opp DB like før disse sidene kom, nettopp på grunnn av så mye tull, og at jeg og mine barn vokste litt fra DB....
solemio Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Jeg håper frekvensen av folk her inne øker, ser ikke ut som det er like mye fart her som på dinbaby enda, nei. Men vi får bare stå på, tror dere ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå