Gå til innhold

Er det mange her om dagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært så mye her inne enda jeg, er det noe "liv" her?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stadig bedre:-)) Må gå seg til etterhvert tror jeg.

Skrevet

Det er litt opp og ned, i perioder skjer det litt. Jeg pleier å veksle mellom BarnetMitt og DinBaby ettersom temaer dukker opp. Gjennomsnittsalderen er høyere her, det merkes. Enn så lenge viser folk respekt og er stort sett saklige. Det liker jeg.

Skrevet

Er innom her av og til, pendler litt mellom DinBaby og her:-)

Skrevet

Glemmer det ut, er mye mer på dinbaby. Men det blir nok bedre etterhvert.

Skrevet

Nå har jeg begynt å logge på her først. Når jeg har sett gjennom det "nye" eller mest interesssante for meg hopper jeg litt mellom her og db siden jeg og har en toåring.

Blir nok bedre og bedre. bra å få flere hit, bare vi holder den saklige greie tonen det har vært her til nå.

Jeg holdt på å gi opp DB like før disse sidene kom, nettopp på grunnn av så mye tull, og at jeg og mine barn vokste litt fra DB....

Skrevet

Jeg håper frekvensen av folk her inne øker, ser ikke ut som det er like mye fart her som på dinbaby enda, nei. Men vi får bare stå på, tror dere ikke?

Skrevet

Ja, syns det har begynt å bli veldig bra!;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...