Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt rart å pakke ut klærne han brukte som nyfødt for å gi dem til noen andre.. en liten klump i magen min nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder jeg på med nå også, ei venninne venter barn om et par måneder. Vi skal ikke ha fler, så det er jo ingen vits i å spare på de heller. Men litt vemodig er det.

Kommer nok til å spart på de hjemmestrikkede kjolene og jakkene vi har fått.

Skrevet

Eg syns det er kjekt å gå gjennom å mimre, og syns det er kjekt å vite at klærne kan komme til nytte igjen. Har ei venninne som venter tvilligner - en gutt og ei jente så da kan hu alikelvel låne litt av det som eg har til jente.

Men låner ikke bort alt. Låner ikke bort det som eg er mest redd for eller glad i. Gir bort litt og låner bort litt.

Skrevet

Hadde samme følelsen jeg også! Satt og mimret og tenkte tilbake...Men det er jo bra at de kan komme til nytte igjen. Holdt tilbake de klærne som han brukte første gangen, og de som det er noe spesielt med.

Og nå er det tanteungen min som bruker klærne:-)

Skrevet

Ja det skjønner jeg. Jeg har gitt bort en del til et vennepar, men det guttene hadde på hjem fra sykehuset og en dress moren min har strikket det kommer jeg aldri til å gi bort. Det skal de få når de blir voksne. :)

Skrevet

Ja, d skjønner jeg godt. Selv har jeg beholdt alt, og mye har kommet til nytte flere ganger senere til mine egne. Venter nå nummer 4, og synes det er stas å finne fram klær som søsken har brukt, i tillegg til å kjøpe nye klær, selvsagt. Hadde nok ikke klart å gitt bort småklærne jeg, kun om jeg hadde hatt søsken, slik at klærne var i familien. Selv har vi faktisk arvet klær/sengetøy fra da barnas far var liten, moro å ha, selv om det ikke blir mye bli brukt i det daglige. Min barneseng fra da jeg var liten står nå oppmontert til mine foreldre, som mine små kan bruke når de er der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...