Gå til innhold

Privat ultralydtime??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har tips/råd/anbefaling hvor jeg kan bestille time til en privat ul. Er i uke 25+2 og ønsker virkelig å vite kjønnet denne gangen...:-) Fant det ikke ut i uke 18. Har sjekka ut Volvat, Byporten, Omnia osv... Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ul på Majorstuaklinikken i uke 10 og der var de helt fantastiske. Hadde en lege som het Carsten Trolle og han var kjempe flink.... Virkelig å anbefale!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrissyL; fikk du da det en vanlig men "forbedret" (kvalitetsmessig bedre bilder) UL hos Trolle?

Og måtte du betale 1400 kr for den?

Jeg bestilte time på Majorstuaklinikken, nemlig, men siden legen som utførte 3D UL var borte, kunne de kun tilby vanlig UL, men visstnok til samme pris som 3D.

 

Syntes det var litt dyrt, da man tross alt ikke er garantert å få se det man er ute etter uansett (var nysgjerrig på kjønnet siden vi ikke fikk se det på ordinær UL), og avbestilte i etterkant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var til privat ul time på Volvat under forrige svangerskap, to år siden. Synes det var kjempebra! En veldig rolig jordmor, som var forståelsesfull og profesjonell. Har aldri hørt at noen har vært misfornøyde på Volvat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...