Gå til innhold

Jalla-Du er jo HELT ute og kjører!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særiøst nå får du se og SKJERPE deg!!!!!

Du snakker som om du tror du er perfekt!! Skriver du ikke er det, men jeg leser mellom linjene at du *tror* du er det!! Noe som provoserer meg veldig!!

Du sier vi mødre kommer til å møte oss selv i døra en vakker dag bla bla bla..Hvorfor holder du på slik?? Tror du det er LETT å være alenemamma?? Tror du det er lett å måtte samarbeide med en ass av en barnefar?? (for hvis du leser noen innlegg her finner du FORT ut at der er mange av dem)!!!

Alle har grunner til å være som de er..Hva er din grunn for din store bitterhet tror du?

Du er bitter på stemora til dine stebarn, det betyr da ikke at vi andre er slik som henne! Og for alt vi vet er det ikke henne det er noe gale med men med DEG!

Etter alt den driten du har skrevet om henne her..Hadde alt det vært sant, hadde hun vært innelåst på psykriatrisk og DERE hadde hatt omsorgen for barna!! Forstår du ikke det??

Og til spørsmålet ditt om HVORFOR vi mammaer er den viktigste personene i våres barns liv:

JEG mener det er en GRUNN til at det er VI som går gravide, vi som føder og vi som barnet har sterkest tilknytning til i begynnelsen!!

Jeg mener ett barn trenger sin pappa i ALLER høyeste grad, MEN ikke under alle omstendigheter!!!!

Selv har jeg en pappa som alltid har bodd og enda bor med mamma og for meg er det VONDT at ikke min datter får ha ett slikt forhold til sin pappa!!!

Og det skal jeg LOVE deg ikke er min feil!!!!!

Dette er en side for ALENEFORELDRE! Vi skal støtte hverandre her og gi hverandre råd! Å være alene med ett eller flere små barn er ikke lett. Og når man da får slikt piss slengt i trynet...Hyggelig!! Not!!

Hvorfor er du sånn??For du er adoptert?? Kanskje det hadde hjulpet deg å dra ned til landet ditt å finne din biologiske mamma?? At du da kunne se hva en mamma faktisk er! Kanskje du ubevvist er bitter for du ble gitt vekk av din egen mamma som baby??

Kan tenke dette er kjipt å lese,men jeg vil virkelig finne utav hva som kan få deg til å være så kvass og ekkel mot oss!!

Nei..Huff...Er sååå glad for at stemor til mitt barn er normal i hodet sitt og ser ting fra både sin egen og min side-noe jeg også gjør!!

Vil råde deg og oppsøke terapi, for så mye som du sliter med å være stemor, det kan ikke være sunt for deg!!

God bedring!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt i orden at du er uenig med Jalla, men jeg synes ikke det er ok å være ufin. Begynne å blande adopsjon og såkalte biologiske foreldre inn her er heeelt på kanten.

Og du kunne i det minste hatt guts nok til å underskrive med nicket ditt.

Dessuten, du skriver at hun sliter med å være stemor? Det kan ikke jeg huske å ha lest et eneste sted. Det jeg har lest er at hun, i en generell stemorrolle, som meg og flere med oss, sliter med å få aksept for den jobben hun gjør, og så er det hetsen fra barnas mor som er tema. Ellers har det ikke vært noe negativt sagt i rollen som stemor for de to jentene. Ikke ETT eneste ord.

Skal du kunne be andre om å holde seg til såkalte fakta, så må du gjøre det selv også.

Nå trenger jeg heldigvis ikke å forsvare Jalla, for det greier hun så fint selv. Jeg vil bare si at jeg synes måten du angriper noen du er dypt uenig med på en svært dårlig måte, og viser deg ikke som noe bedre selv sånn som du beskriver henne.

Skrevet

Jalla er så usaklig som hun kan bli i flere av innleggene sine, og det bør ikke forsvares.

Skrevet

*applaus*

Hun dama trengte seg en på trynet. Kanskje hun nå vil få en liten fatning om hvordan det er å bli feilaktig dømt!

Skrevet

Jeg syntes hun fortjente det jeg med!! Hun har bare sjitt å komme med!!

Skrevet

Hehe, off... Dette er så typisk innlegg på denne sida. Med en gang det kommer noen med synspunkter fra andre sider enn mors side, så øser folk seg opp her inne. Er det ikke greit å få synspunkter fra andre også? Andre som ikke mener det samme som dere? Hva er vitsen med et forum hvis alle skal være enige og kjøre sitt eget løp?

Skrevet

Enig med deg, Platonia.. Men det er vanskelig å si noe sånt for meg som ikke har unger.. bare 2 stebarn.

Det er også veldig greit å være uenige - men det må gå an til å være sånn noenlunde sivilierte allikevel.

Skrevet

HI beviser med denne tråden at det er stor overvekt av unge, ressurssvake, trangsynte og mindre intelligente alenemødre på denne siden. Det er så utrolig sørgelig med disse umodne jentungene som hyler opp om umulige fedre og grusomme omstendigheter og flyr i taket når mer modne mennesker kommer med innspill. De er overhodet ikke interessert i andre synspunkter enn sine egne og de som er uenige med dem er dumme, teite, fulle av dritt eller forstår ingenting. Det er virkelig ikke synd på dem, de har tydeligvis gravd sin egen grav og kan ene og alene takke seg selv for sin egen situasjon.

Ovenstående er selvfølgelig ikke myntet på de kvinnene med omløp i hodet og fornuftige innlegg. De finnes de også på dette forumet, de drukner bare i innleggene fra hjernedøde, selvsentrerte høns.

Og til opplysning, man kan fint være 35 og ung og dum. Det går på modenhet og evnen til å se utover seg selv.

Skrevet

Syns du bør være litt forsiktig med å uttale deg om adopsjon!!!!!!!!!!!!

Dette er ikke lett for de som adoptere å høre. Spesielt ikke av ei som verken har vært, eller har noe med adopsjon å gjøre.

Du påstår nå at min mamma ikke er min mamma. Dette ble jeg faktisk lei meg av å lese. Og kan tenke meg at min mamma også blir det.

Før du drar inn dette med adopsjon, så bør du snakke med noen som hjar erfaring angående dette området!

Nå sank du betraktelige hakk for meg. Jeg har ALDRI utalt meg om at jeg later som om jeg vet hvordan det er å være alenemødre. Men det høres ut som om du vet åssen det er å være adoptert, og å være adoptivmamma, og hvordan det er å være biologosk mamma og adoptere bort barnet sitt.

Du kan få si hva du vil om meg som person, og som stemor. Men IKKE dra inn å fortell megt at MIN MAMMA IKKE VET HVORDAN DET ER Å VÆRE MAMMA!!!!!!!!

Skrevet

"Hvorfor er du sånn??For du er adoptert?? Kanskje det hadde hjulpet deg å dra ned til landet ditt å finne din biologiske mamma?? At du da kunne se hva en mamma faktisk er! Kanskje du ubevvist er bitter for du ble gitt vekk av din egen mamma som baby??"

Må bare spørre: Tror du at ei som ikke har født barnet sitt, ikke viser barnet sitt hva det vil si å ha en mor? Tror du at kun de som har født selv, kan være "ordentlige" mødre?

Jeg leser i såfall det ut fra det du skrev. Kan hende jeg har misforstått hva du mente. Derfor ber jeg deg om å svare.

For i såfall så vet du ingenting om det å adoptere. Det er langt mer følelser inne i bildet når en adopterer, DET skal du vite. Folk adoptere ikke for morro skyld. Kan godt forklare deg dette, om du virkelig er interessert i å få greie på ting. Men om du bare er interessert i å såre meg og mamma, og sikkert pappa (for jeg vet vel heller ikke hva en pappa er?!), så har du virkelig klart det nå.

Jeg har ALDRI dratt inn din mor i NOE som helst her.

Skrevet

Jeg synes dette innlegget er usmakelig, usaklig og bare dumt. Og når du ikke tør å underskrive med nick en gang, så setter jeg Jalla enormt mye høyere. Hun kan nok være skarp noen ganger, men hun sier iallefall hvem hun er:-)

Og det er ikke sant at dere får bare piss slengt i trynet, men en sak har alltid minst to sider - og alle trenger jo synspunkter fra flere sider. Hvis ikke kan man jo grave seg ned i "stakkarsosssomharenteitpappatilungenvårogenteitstemorogså"-grava...

Å være stemor er i seg selv en ganske stor utfordringe, å ha en biologosk mamma som er syk i tillegg er en enorm ekstrabelastning. Å dra inn adopsjon osv blir det for teit.

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg er både adoptert og alene mamma, og det gjør meg til da? et dobbelt-dårlig menneske? Jeg sliter hverken med familien min eller barnefar og vi ønsker alle det beste for barnet vårt. Sånne kommentarer er utrolig sårende å høre når man blir dømt for ting man ikke kan for.

Skrevet

Jeg blir helt satt ut av hvor dumme noen mennesker kan være.

å si det anonym her sier til jalla er ikke bare ufatlig kort tenkt men rett og slett slemt.

jeg kan med hånden på hjerte si jeg elsker ungen som vokser i magen min. men tenk deg et par som virkelig prøver og få barn i flere år, tar masse tester og til slutt ender med og søke om og adoptere. så må de igjenom massevis av interjuer og parpirarbeid og etter noen år så får de kansje en baby.

om ikke foreldre som går igjenom alt dette her virkelig ønsker seg og kommer til og elske sitt barn så vet ikke jeg. sansynligvis så mer en det "vanlige" foreldre vil.

husk anonym, det er altid minst 3 sider av en sak.

din, motparten sin og så er det sanheten da.

Skrevet

Har jeg liksom dratt inn din mor da???? Herregud så barnslig du er!!

Hva med alt du har skrevet før som "Jeg tar ikke til meg noe av det dere her inne skriver for jeg har ett liv jeg i real life" Ehhh...Ja har sett det på hjemmesia di!! Maaange flotte venner ja..

Sånn 1 eller 2 venner liksom..jaja gøy for deg det!

H.I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...