☆Gudlo☆ Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Føler at uansett hvem jeg prater med, kunder på jobben, familie, venner osv. så snakker alle om syden... jeg har aldri vært der. Vi skulle en gang, men da døde min farmor noen få dager før vi skulle reise, så det gikk ikke. Er ikke særlig bereist av meg. Har bare vært i Danmark (Ja,jeg elsker å være norsk i Danmark), Sverige og England. Hihi, og eneste flyreisen jeg har hatt er til og fra Oslo en gang;o) Men det er vel ikke bare meg, eller?
*Mustang Sally* Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Nei, du er ikke alene. Både jeg og min samboer har kun vært i Sverige og Danmark. Han har flydd, men jeg har aldri! Tørr ikke hehe... men drømmen er å reise til statene, så en gang skal jeg fly....:-)
blond Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har heller aldri vært i syden-land. Du er ikke aleine.
Hemi Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har aldri vært i syden, men vi har planer om å dra til neste sommer. Må innrømme at jeg er litt redd for flyturen, men det går vel bra. Har tatt fly til Trondheim et par ganger og jeg likte det ikke.
<¤>Wildrose<¤> Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 HAr aldri vært i syden, liker ikke varmen så godt. BLir for varmt her når gradestokken kryper over 22. Så jeg tviler på at syden er noe for meg. Mine foreldre er der 6 uker hver vinter og maser masse på oss om at vi og må komme ned. Har vært i danmark, sverige og finland da. I år blir det norgesferie, muligens en tur innom sverige. Så får vi se om det blir en svipptur innom danmark og.
__Marte__ Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har aldri vært i "syden", og ønsker meg ikke dit heller. Jeg har vært i Sverige, Danmark, Tyskland og Østerrike. Liker ikke varme, synes det er kjedelig å sole meg, så hvorfor i alle dager skulle jeg reise til syden?? Kunne godt tenkt meg å reise mer. Island, Irland og Afrika er spennende reisemål!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Egentlig tenker eg at eg aldrig har vore i syden... men eg var en gang da eg var liten. Husker ikke mye av det... så da teller det vel ikke?? hehe... Men hadde vore deiligt med en syden tur altså... *drømmer meg bort*
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Har aldri vært på sydentur jeg heller. Men har vært i Sverige, Finland, på Færøyene, i England og Russland da. Og så har jeg bodd både på Island og i Thailand.
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 Vi var i syden for første gang i Mars i år.Det fristet veldig til gjentakelse. :-)
elinmamma Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 Har aldri vært på såkalt "sydentur", men har vært litt andre plasser. Var bl.a på studietur i Brasil i 2000 og fikk både varme og sol, men ikke på den måten... Skulle ha vært på Kreta i sept, men det ble en snartur på sykehuset for meg uken før og fastlegen min ville ikke at jeg skulle reise. Derfor ble det avbestilt og lenger har vi ikke kommet...
♥sjiga♥ Skrevet 9. juni 2006 #12 Skrevet 9. juni 2006 du er ikke alene, verken jeg eller mine søsken eller min mann har noen gang vært i syden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå