Gå til innhold

noen som har erfaring med besøks/fosterhjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet bare at jeg ikke klarer dette alene.faren er narkis og ikke tilstede,og selv sliter jeg med angst og andre issues.

klarer ikke å holde fokus.vil bare vekk fra alt.

men samtidig takker jeg tulla mi for alt,og får så dårlig samvittighet for at jeg ikke er optimalt tilstedeværende mamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan ta kontakt med helsesøster eller barnevern og fortelle om situasjonen din,så får du nok den hjelpen og informasjonen du trenger.

Skrevet

Hei!

Jeg har vært besøkshjem gjennom barnevernet. Mamman var i noenlunde samme situasjon som deg, og hun fikk innvilget annenhver helg + litt mer i perioder. Vi fikk låne verdens skjønneste unge, og hadde et strålende forhold til mamman også. I

Snakk med helsesøster og få råd hos henne. Håper du får behandling for angsten og det andre som feiler deg.

Lykke tll!

Skrevet

hei hei!

jeg er i akuratt samme situasjon som deg, faren til sønnen min er narkoman og jeg er utslitt og sliter mye med meg selv!

jeg ringte barnevernet og sa hvordan ting lå ann og at jeg var sliten og trengte tid til meg selv og kunne ta vare på bare meg selv innimellom!

så nå er sønnen min på avbelastning annenhver helg og 1 uke i sommerferien, dette fungerer kjempebra... sønnen min stortrives og jeg har et supert forhold til de han er hos =)

ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

De har det som regel helt fantastisk. Det blir jo en opplevelsesferie for de som regel. vi var besøkshjem i ett år, og fosterhjem i fem. Kjempemorro!

Skrevet

ser at flere snakker om annenhver helg og av og til i ukene.kan man få mer avlastning?og mister man økonomisk bistand?

åh!jeg har så lyst til å stikke ut og reise i en mnd.bare være uansvarlig og ikke ha noe ansvar eller fundere på fremtiden.bare være i øyeblikket.det hadde vært digg,det!

Skrevet

mister ikke noe penger nei... jeg vet ikke om man kan få mere avbelastning da må du nesten ringe barnevernet og høre :)

lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...