Gå til innhold

Hvilket forsikringselskap har dere på barna deres?


☆Gudlo☆

Anbefalte innlegg

Vi hadde if, men har akkuratt gått over til Gjensidige gjennom Terra forsikring...

 

Syns det virker som den mest seriøse vi har funnet hittil. Og den har min far også alltid skrytt av.

 

Har hatt if på alle forsikringene i mange år, men selv med 70% rabatt, så er det dobbelt så dyrt som når vi nå går over til Terra med de andre forsikringene som bil, livsf. osv!

 

Og servicen er dobbelt så god hos Terra også. da vi bestilte vår barneforsikring hos if tok det 6 mnd før de klarte å ordne opp i saken. Og han ene innrømte at saken rett og slett var blitt glemt! Grrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hos Gjensidige - gammel vane antagelig. Har alle våre forsikringer der - og derfor ble det nesten automatikk i at vi forsikret barna også der. Synes barneforsikringa deres er god - og vi la ekstra vekt på uføredekningen og ikke minst at den dekker uførhet som følge av sykdom, ikke bare ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjensidige her og. ganske "tilfeldig" egentlig. Først hadde vi bil der, så reise, så barn, så hus.... Og da blir det litt rabatter (i tillegg får jeg noen prosenter som NITO medlem).

Er fornøyd, men så har vi heldigvis hatt lite behov for å ta ut noe forsikringer enda, er vel da en ser hvem som er best... Mannen min har kun hatt et "liten krasj" med en annen bil for 5 år siden, hans skyld, men alt gikk greit, og nesten full bonus igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt av forsikringer hos Gjensidige og får litt rabatt på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...