Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Hm.. hvordan kan man si dette på en "normal" måte da.. Er vel noe jeg får kjeft for.. Noen som vil snakke litt på msn Ikke nødvendigvis grisete og slikt, men gjerne litt om ting de lurer på om innlegg her inne, om sex, om forhold, eller bare litt "løst" prat.. ? [email protected]
vims-74 Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Hei! Jeg regner med du er en mann? En ting jeg har lurt på... er du en vordrende far, eller har du funnet ut at dette forumet er det ultimate sjekkested? Eller har du bare dilla på gravide damer?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Hei, hm.. regnet med noen ville ta dette ille opp, og det forstår jeg. Ja, er vordende far, er vel ikke noe sjekkested akkurat dette. Gravide damer er pene de La dette innlegget her for at de som evt ville kunne legge meg til. Ellers så er jeg ikke ute etter noe vill sjekking eller noe, og beklager til de som føler seg brydd.
vims-74 Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Hei igjen, føler meg ikke akkurat brydd, av annen grunn enn at jeg ville ikke synes det var særlig stas om min mann var så ivrig som du virker på å "snakke" med andre damer her inne
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Nei, skjønner det.. og du virker ganske oppegående og fornuftig, mente ikke at du ble brydd. Men, skjønner hva du mener.. er nok også d siste innlegget mitt her.. Ellers kommer jeg bare til å svare pent på innlegg ;p
vims-74 Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Hei, det siste innlegget? Fått fylt opp msn-lista di allerede? hehe, sorry...klarte ikke dy meg Du får prøve være snill mann og ikke gjøre noe kjæresten din ikke liker, men for alt jeg vet synes hun kanskje det er greit at du "snakker" med andre på feks msn...Uansett ikke min sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå