Gå til innhold

Er jeg velkommen hit tro???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 8 mnd, men har også ei stedatter på 7 1/2 år. Jeg prøver å gjøre mitt beste for henne, og kunne derfor trenge litt råd fra dere mødre/fedre med barn på samme alder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha!!:o) Jeg har en datter som bare er 2,5 år, men en stesønn på snart 6, så jeg går no her....?:o)

 

VELKOMMEN:o)

Skrevet

Jeg drar deg inn her og slipper deg ikke løs igjen. Hi hi hi...

Jo selvfølgelig kan du være her inne. Du har jo barn i rette aldersgruppen, selv om du er stemor.

Skrevet

Takker så mye...:-)

Skrevet

Alle er hjertelige velkommen her vet du og det som er så fint her er at man får svar på det meste. :)

Skrevet

Ja, her virket det veldig koselig. Har kikket litt igjennom innlegg her, og det er ikke en haug med spydige anonyme:-) Og det setter jeg pris på.

Skrevet

Velkommen! Godt at folk ikke er blitt anonyme enda. Fortsatt god stemning her.

Skrevet

Jeg har ikke egne barn en gang (vil ha:-)) Men en stesønn ¨på seks. Å få råd og vink herfra er noe både jeg og foreldrene har nytt godt av tidligere (fra Dib da), men spes nå som skolestarten nærmer seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...