Gå til innhold

Når den visner underveis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg litt hjelp, for jeg er dritfrustrert. Har nylig funnet mannen i mitt liv og vi har det godt sammen på alle måter MEN vi har endel plunder seksuelt. Flere ganger, senest i ettermiddag, var vi igang, det gikk riktig hett for seg, han fingret meg til jeg kom og jeg bare gledet meg til å kjenne ham inni meg. Men SÅ BARE SLUTTET HAN! Og han hadde ikke stå engang??? Jeg skjønte ingenting, og ble egentlig ganske irritert. Hadde han ligget og tenkt på hva vi skal ha til middag imorgen, mens jeg trodde at vi begge var i ferd med å nå nyere høyder??? Er ikke første gangen dette skjer, at han bare slokner når jeg tror vi har kommet godt igang...

Det skal sies til hans forsvar at vi har hatt det ganske tøft i det siste, han har vært arbeidsledig en stund og jeg har vært ganske syk, med påfølgende dårlig økonomi og bekymringer. I og med at jeg fortsatt er syk og ikke har så mye krefter enda, VET JEG at jeg godt kunne vært litt mer aktiv i halmen, jeg har aldri vært så passiv som nå, men desto mer frustrerende når man får mobilisert litt krefter til en het stund også faller alt sammen som en pannekake...

Gutter, hjelp meg her! Hva skjer og hva kan jeg gjøre??

Prøver å snakke med ham om hva som skjer og hvorfor, om det er noe han vil jeg skal gjøre, eller noe jeg gjør som er turn off, er han stressa, prestasjonsangst HVA? Men får ikke noe svar, det er sånt som skjer mener han. Men jeg ser jo at han synes det er litt flaut/dumt.

I begynnelsen av forholdet vårt hadde jeg en mye større sexuelt behov enn han, jeg ville gjerne flere ganger om dagen (har alltid hatt mye og deilig sex), mens han syntes det var nok med en 3-4 ggr i uken ("vi har jo sex hele tiden jo"). Etter at jeg ble syk har min libido falt drastisk, samt at flere slike hendelser har vært litt turn off for meg, jeg vet jo aldri om det virkelig vil bli noe på meg liksom... Det er tydelig at jeg både har mer erfaring og er mer frigjort enn ham, og det bidrar nok i sin tur til at jeg blir mer passiv for jeg merker noen ganger at han føler at han ikke strekker til. Nå har rollene skiftet litt, han vil minst en gang om dagen, men jeg er ofte for sliten. Og så faller det altså sammen nå vi vel kommer igang....

Takknemlig for innspill her, for ingenting frustrerer meg mer enn dårlig sex!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig sex ødelegger utrolig mye. Ikke bare for deg, men for dere begge to. Må bare trøste deg med at det at han ikke beholder ereksjonen, har garantert ikke noe med deg å gjøre. Det kan være at han er stresset, sliten, har prestasjonsangt el. Og tro meg, har dette skjedd før så er det vanskelig for ham også.

Men prøv med en penisring. Det gjorde underverker for min sambo. Det finnes ogsså kremer i erotiske butikker som hjelper å holde ereksjon.

Ikke kjøp den mykete ringen, men prøv gjerne noe litt hardere.

Er sikker på at det vil hjelpe dere :-)

Skrevet

De eneste gangene jeg har opplevd dette er når jeg har vært kåt i lang tid og kuken har vært halvstiv hele dagen, da får jeg en vanvittig ereksjon når vi endelig har sex, kuken kan bli slapp etter noen minutter, men det varer ikke lenge før den kommer i gang igjen. Kanskje han har behov for utløsning oftere? Men det kan selvsagt sitte mellom øra også, at han har bekymringer, ikke vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...