Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Da vil jeg anbefale http://www.fine-tips.piczo.com!
Sivtherese Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Den siden har blitt sperret av politiet og nye kripos i forbindelse med distribusjon av overgrepsbilder av barn!!!
Sota Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 ??????????? Du må ikke skrive sånt uten å ha belegg for det! Hvor har du det i fra?????????????????
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Det er virkelig en grov beskyldning du kommer med Sivtherese og jeg kommer til å ta det opp med ledelsen. Jeg finner meg ikke i en sånn uttalelse og jeg kommer til å gå videre med det! www.fine-tips.piczo.com
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har laget et passord på siden min www.fine-tips.piczo com siden sivtherese kom med en slik dårlig reklame og vil bare bruke siden blandt venner. Ledelsen her ba meg overse en slik kommentar siden siden ikke er stengt, men jeg syns det er ekkelt.
2mine, 2 dine å vår på vei:-) Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Forstår deg godt, men dumt at denne personen skal få ødelegge for andre som liker siden din veldig godt :-) Lykke til videre. Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Fyttirakkern så ondskapsfull noen kan bli! Har ikke fått sett siden din jeg,men den er sikkert kjempeflott..Det er vel der det hele ligger.Misunnelsen er ofte større enn.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå