Gå til innhold

Jeg tar av meg hatten for dere aleneforeldre!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om vi har vært utrolig heldige og fått verdens snilleste datter, så hadde jeg ikke taklet alle problemer og utrfordringer alene. Hun har vært syk nå i 6 dager (heldigvis MYE bedre nå), og jeg hadde taklet det dårlig om jeg hadde vært alene om ansvaret.

Så med stor beundring sender jeg hver enkelt av dere en en stor blomsterbukett av beundring.. ----@

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk!!!

føler jeg trenger det nå, snuppa er så tullete om kvelden for tiden, og krever pupp HELE tiden, våkner etter max 30 min og fullt skrik!!!

Huff...

Skrevet

Jeg slenger meg på denne, ante ikke at det fantes så mange dustete mannfolk i dette landet, men noen av dere har jo virkelig vært uheldige!!!

Jeg stiller meg ofte på fedrenes side her inne, er stemor selv - og av og til trenger nok en sak å belyses fra flere sider. Men for de av dere som står stødig alene med småtassene deres - så har jeg en nesegrus beundring. (Det gjelder selvfølgelig alenefedre også!!)

Jeg er heldig og har et fint forhold til exen og bonusungen min, og den ungen har en pappa som iallefall stiller opp.

Ha en fin kveld!!!

Skrevet

Ja jeg og trenger det...!

Mine 3 er alle krevsomme.... Dagene går greit, men når kvelden kommer å det er legge tid så...HUFF!!! Da skal datteren på 4 være ulydig å gå ut av rommet sitt å inn til lillebror på 2 år.... Å når hun har lagt seg så nekter mellomste på 2 å legge seg...skriker å bærer seg non stopp i flere timer...! Jeg springer opp å ned trappen til rommene deres allefall 20-30 ganger i løpet av en kveld... Når klokken er rundt 22 så sovner endelig mellomste... å da sitter jeg med minstemannen på 7 mnd å prøver å få han til å sove. Han får tenner nå å er meeeeget urolig... sovner alt fra kl 22-01 om natten. Å våkener sikkert 1 gang kl 4 og da må jeg vugge han i sovn så han ikke vekker de 2 andre. Kl 07 om morningen våkner de alle sammen. De 2 eldste skal da opp og minstemann skal ha mat. Må opp med de gi di mat og så opp til minstemann å gi han mat å få han til å sove. Så får ca 4-6 timers søvn pr natt...

Å slik er det hver dag!!!!!!!!!

Jepp....er mye for 1 person å takkle...så ska man jo oppdra barna i løpet av en dag også, lære de rett og galt osv...ikke lett med så lite søvn bak seg. Men utrolig nok går det.

Men er såååååå sliten nå....

Det går i et alle dagene! Ikke noen pauser! Gleder meg til minstemannen sover hele natten! Å mellomste legger seg lett!

Vente....er det jeg må...smøre meg med tolmodighet... ta det gode i dagene og overleve det dårlige med sinnsro! Elsker barna mine over alt i verden! :o) Elsker å være mamma!

Å til tross for at dagene og nettene er tunge så vill jeg aldri vært foruten barna mine :o)

EN TING TIL!

Bedre å være alene med 3 å ha tunge dager enn å være i et dårlig å destruktivt forhold hvor man er psykisk uslitt! 100 ganger heller alenemor enn i et dårlig forhold!

Skrevet

Tusen takk koselig å få litt ros gitt.

Ikke alle mannfolk er noen idioter, bare en del av oss som har vært litt uheldige der :)

Men tusen takk igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...