Gå til innhold

STOR MAGE


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 8+4 på vei,og har problemer med buksene allerede... Legen så en stor fostersekk i går, men det var kun ett foster. Men jeg synes at enten så er magemusklene helt ute av drift, eller så er jeg så oppblåst, at mammaklærne begynner å passe! Noen som føler det slikt? Vet ikke om det er jeg eller babyen denne magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..

Har det samme her.. dette er mitt 4.svangerskap, så jeg tror alle mine magemuskler er borte, hehe... Selv er jeg 8+5. er dette ditt andre barn? Jeg fikk litt små-panikk når jeg gikk med nr.2, magen syntes så tilig iforhold til første svangerskap.. Det vises raksere når man haar født før, så jamner det seg til.. man vokser ikke hele tiden :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg var storfornøyd fordi hun fikk mage så tidlig. Mannen koste med magen, mammaklær ble tatt i bruk, og alt var fryd og gammen. Men hun var samtidig obstipert, og kjøpte til slutt avføringsmiddel. Gjett hva som forsvant? Jo, magen! ; ) Mannen fikk panikk, "æsj, er det bare bæsj jeg har koset med??" hihi! Og jenta fikk mage "på ordentlig" da hun var ca 4 mnd på vei... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 10 uker på vei nå, og det er ikke bare flesk og luft der inne nei. Jeg kjenner jo så vidt livmora der inne også. Dette er mitt andre svangerskap, og jeg fikk tidlig mage i det forrige også. Det har litt å gjøre med at jeg produserer litt mye fostervann, og at livmora ligger framoverbøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er mitt andre barn, men i dag var jeg på ultralyd, og sekken er mye større en normalt, men det var ikke tvillinger, sekken er stor som den er i 12 uke, og uten magemuskler... Har prøvd avføringsmiddel, så det er nok ikke bare bæsj mannen min koser med.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...