Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 finst det egentlig? Er ikke der fra selv, men alle mine røtter kommer der ifra. Så ble jeg fridd til der oppe:)
Hønepøne1 Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/musikk/lodingen.htm Denne heter brudemarsj fra lødingen, jeg skal ha denne til utmarsj, men hos oss skal en solist synge teksten som er til. Veldig fengende og artig tekst..først sa du nei, så sa du ja....osv
Hønepøne1 Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Fant teksten Bruremarsj fra Lødingen (trad.) (Synges enten på dadidadi, eller med teksten under:) Først sa du nei, så sa du ja så sa du kjæresten min og æ står staskar for dæ og du e silkefin Og bruremarsjen går den e vårres i dag Førr vi får lov av livet å leve ilag. Og vi vet ikke veien, det e lett å gå sæ bort Og vi e så små og livet så stort Og lykka e skjør som en blomst og den kan visne, den kan knekk Men kjærligheta e ei rot som lev om blomsten brekk Øyeblikkan ta dæm med dæ lykka vi vant. Midt i mørket finnes alt det fine vi fant.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Finnes en fra Sør-Fold i Norland også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå