Gå til innhold

Tips til dobbeltnavn!!!


tutsi 77

Anbefalte innlegg

Jeg venter en liten prins i oktober og vil kalle han Theo..men vil gjerne ha et navn til..kan noen hjelpe meg med hva som passer til Theo??Klarer ikke finne på noe bra selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva..akkurat det syns jeg også er den beste kominasjonen,men har en venninne som har en 2 år gammel sønn som heter det..vi er veldig mye sammen...så det blir jo litt snodig..desverre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn som heter Leo Kèene, Leo og Theo er ikke så ulike så jeg hadde mange tanker om navn nr.2 før jeg fant Kèene....

Theo er et lett navn og kan ha både lange og korte navn som nr 2 så du har valgt deg et fint navn dersom du vil ha dobbelt navn.

Alle mine barn har dobbeltnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Theo Alexander synes jeg også =)

 

He he, det var det første som falt inn i huet på meg, hadde ikke sett at det var foreslått tidligere en gang! Men så det jo når jeg leste nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theo-Dor? hehe sorry, men måtte bare;)

 

Synes du bør ha et litt lengre navn bak. Type Aleksander som nevnt. Kom ikke på noen i farten.

 

Skjønte heller ikke anonym...hva mente du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym: Hvis din hensikt er å være frekk i kjeften syns jeg du kan klikke deg inn på kranglsiden og henge med alle de som syns det er stas å være ekkel..Jeg syns ihverfall jeg har fått kjempefine forslag og takker og bukker for det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Theo trenger en opptakt i navn nr 2... sånn som theo august Theo Aleksander osv.....Sliter med å finne fine opptakts navn selv.....

 

Her er de jeg har funnet.....

 

Sebastian

johannes

nicolay

nataniel

 

men synes aleksander og august er best selv...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det skulle være synd på meg eller se på meg som nebbete og kranglete fordi jeg ikke liker navnene som er foreslått....

Snakk om å være hormonelle og hårsåre...Har det helt fint jeg...Har bare meninger, men det er det tydeligvis ikke rom for...Ikke meg det er synd på da...

 

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...