Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har to venninner som har lyst til å kjøpe. En med 2 barn og en med 1 barn. De har store problemer, for med dagens priser må de kjøpe seg en 2-roms og de har knapt nok råd til det. Jeg har nettopp kjøpt en 3-roms, men jeg er bare heldig som har fått utrolig bra avkastning på den 2-romsen som jeg kjøpte i fjor. Også har jeg gått litt opp i lønn. Hadde det ikke vært for dette, så hadde jeg fremdeles vært på leiemarkedet. Hvor stor er din leilighet? Hvor mye utgifter har du på den i måneden? Hvor bor du? (prøver å sammenligne litt priser rundt om i landet)
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Gamle leiligheten min -2-roms -har boutgifter på 7400 -Jeg bor i Bergen Nye leiligheten -3-roms -Jeg er litt usikker på boutgifter, siden jeg ikke har flyttet inn ennå. Jeg tipper at det blir ca. 8000 i måneden -Bor fremdeles i Bergen
Småbarnsmor og mormor Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Har en selveiende leilighet på 90 kvm med 4 soverom. Boutgifter er ca 6500,- pr mnd.Det er inklusivt fellesutgifter som er kr 1000,- pr mnd. Det er nord i Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå