Gå til innhold

gravide i bergen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen gravide fra bergen her? Jeg er førstegangs og har termin i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart!!! Vi er en god del fra Bergen faktisk og skal ha 1. treff til uken , meld deg på, -nytt for alle det her! Noen har barn fra før og jeg er 1. gangs gravid, med termin i des. Når er din termin?

 

Sjekk linken til møte i Bergen på Desemberklubben!!! Bli med!!!

 

klem fra PARADIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på linken BIM-treff til venstre, der er det ett egen for bergen, der ligger treffene osv, tid sted og påmelding:) sept, okt og november mager skal møtes nå snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Vi er en hel gjeng fra Bergen her ja :)

 

Jeg er annengangs og har termin i oktober.

 

Det har vært to treff allerede for de som har termin i sept-okt-nov, neste treff skal være 15 juni og du er hjertelig velkommen! Det har vært velig kjekt på de to forrige treffene, masse forskjellige folk, flest førstegangs men også noen flergangs. Kom da vel!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er selv førstegangs. og har termin 14 oktober. tror jeg vil føle meg litt utenfor ettersom dere kjenner hverandre allerede. men det hadde vært kjekt å treffe noen jeg kan dele tanker og råd med. jeg er selv 21 noen andre som er på min alder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gulljenten,

 

Jeg har vært på begge treffene i sep, okt, nov klubben i Bergen. Har termin 16. september.

 

Tror ikke du vil føle deg utenfor på treffet neste torsdag! Det var nye folk på forrige treff, og de gled rett inn i gjengen, og jeg ser på påmeldingslinken at det er nye folk som kommer denne gangen også! Så det er bare å møte opp - vi biter ikke!

 

Det er bare gøy når flere kommer, det er jo ikke alle som har anledning til å møte hver gang, så det er alltid gøy med nye fjes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...