Gå til innhold

spark?


baby18/11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjente litt sånn smådunk, men var usikker på om det var spark, i uke 17+. I uke 20-21 kjente jeg en del!

Nå er jeg i uke 23+6 og kjenner masse!

PS! Jeg ble litt skremt etter at jeg begynte å kjenne pga at det plutselig ikke kjentes like mye mer, men det var pga at babyen snudde seg og sparket innover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg begynte i uke 16-17. Men det var så lite og det var såvidt jeg kjente noen små "romsteringer" der nede :-)

Etter å ha ligget slik å kjendt samme følelsen hver kveld en uke- måtte det bare være babyen.

 

I midten av uke 17. kjente jeg disse såkallte "fiskehalene", "sommerfuglvinger" og "boblene som sprakk" :-)

 

I går kjendte jeg et SKIKKELIG DUNK :-D Helt utrolig artig...

 

 

Gled deg, og lykke til- håper du snart kjenner lille babyen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 16+1 var jeg sikker på at det var spark jeg kjente :-) Etter det har jeg kjent spark ca annenhverdag. Har bare merket det når jeg har sittet rolig. Er 17 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært helt opphengt i å kjenne spark. Kjent etter hele tiden, men ingen ting! Nå, endelig på tirsdagskveld kjente jeg et tydelig dunk innnefra - kjempekjekt! Har kjent det et par ganger om dagen etter det. Er nå 20+5. Har kjent litt bobling og sånt tidligere, men vanskelig å si om det er babyen eller bare magen som jobber med maten : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 uker i dag og kjente det første tydelige sparket når jeg var 18 uker. Jeg har morkaka forran så regnet med å vente lenger siden jeg er førstegangs. Jeg har vel kanskje vært heldig:)

Jeg kan se sparkene tydelig på utsiden nå...moro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...