Gå til innhold

NOEN ØSTFOLDINGER HER?


4skatter

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bli kjent med mammaer fra Østfold området, da jeg selv er ny her.

Kanskje vi kan ta en presentasjonsrunde?

Jeg starter.

Jeg bor i Rygge, jobber i Oslo, sykepleier. Hat gutt på 2,5 år og har nå termin 21 januar.

Har ikke vært lett, men denne siden har gitt meg så mange gode råd, at dette kommer til å gå bra.

Kan vi satse på BIM treff?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!

Her er iallefall EN østfolding! hehe..

bor i Fredrikstad, har en jente på 8 og en gutt på 4, er 26 år, samboer 29 år, første for han da..

Håper også på et BIM treff snart!

har termin 3 januar jeg da..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg bor også i Fredrikstad. Har termin 3 januar.

Ingen barn fra før , men samboeren min har en datter på 10 år.

Jeg er 26 han 34.

 

jeg håper å komme i kontakt med noen da jeg føler det blir så mange spørsmål etterhvert. Fint å snakke med noen som er på samme stadie liksom. Morsomt å få til et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...og snart god natt!

 

Født og oppvokst, og bor i Fr.stad. Termin 1.1.07.

29 år og ingen barn fra før noen av oss...:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Innmari travelt for tida...holder på med flytting og oppussing av nytt hus, men etter at ferien er over skal det vel la seg ordne å få i stand noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, koslig å se at det er flere i Østfold og Fredrikstad med termin i januar : ) Jeg har termin 14.jan. Første min (32 år), samboeren har en sønn på 9 fra før. Gleder meg til å møte likesinnede på BIM-treff etterhvert. Uti august skulle vel passe bra, men er det noen som drar i gang noe tidligere skal jeg holde øynene oppe. Håper vi "sees" her inne og på BIM fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Østfold jente her også,bor i Fredrikstad 26 år gammel med samboer på 33 og vi venter vår første 31 januar......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Er det noen av dere som skal på BIM treffet i kveld? Har igrunnen lyst, men lurer på om det er litt tidlig? 10+5 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er fra Halden, har en datter fra før på snart 7år. og jeg har termin 10 januar. Dette var etterlengtet, så jeg koser meg med graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ante ikke at det var BIM treff!Det er vel for sent i dag... Kanskje vi små oppblåste mager kan få til et treff?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...