Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Har alle intensjoner om å holde et godt samarbeid med pappaen til barna, men nå sprekker jeg snart. I dag har vi vært på avslutning sammen.Først var det helt usikkert om han kunne. Og derfor har jeg jo ikke fortalt noe til barna om det, ville ikke skuffe dem nok en gang. Når han så kommer så skal han plutselig være den som oppdrar ungene. Sier nei ikek gjør ditt og datt til ting de faktisk får lov til. Han er ikke her i hverdagen, han vet ikke hva de får lov til eller ikke av meg, han har selv dratt seg ut.Og så kommer han her og skal begynne å bestemme over dem i min tid med barna? Jeg ble skikkelig sint og sendte ham et blikk som kunne drepe, men pga barna så holdt jeg munn. Han leker superpappa overfor alle som ser ham. Smiler og er falsk. Men alle vet jo hva han har gjort og hvordan han har oppført seg i ettertid av bruddet, så han virker bare patetisk. Måtte bare få det ut et sted.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Møkkamannfolk!! Er så enig me deg... vet ikke hvorfor men plutselig fikk jeg lyst å dele min historie.... Her i huset har vi ikke sett far på 8-9mnd. Far sier han ikke er klar til å være far og sier det kan ta opptil 10 år før han er klar. I desember 2004 brøt han bidragsavtalen vi hadde privat, måtte da søke gjennom TK, men før det måtte vi ta DNA prøver for å fastslå at han var faren (han signerte aldri noe på sykehuset) Det tok 6-7 mnd før TK klarte å kreve penger fra han. For to mnd siden byttet han jobb, og ny arbeidsgiver (som og er en kammerat) meldte han ikke inn til arbeidsregisteret eller noe sånt, slik at han "slapp" å betale (bli trukket) bidrag. Jeg måtte selv finne ut hvor han jobbet, snakke med Innkrevingssentralen og be de sende ut nytt krav til ny arbeidsgiver. Hver gang jeg ringer (har ringt 3 ganger på disse 8-9mndene) så får jeg huden full av kjeft fordi jeg "maser" på han... i tillegg har han nå klart å dratt på seg en anmeldelse fra x en fordi han ikke betaler tilbake penger han har lånt (over ti tusen) og han skifter nummer ofte slik at vi ikke får tak i han (eller fordi nummeret hans blir sperra fordi han ikke har betalt telefonregninga) Så må jeg jo og legge til at han stakk 4 uker før termin, fant han i seng med en dame i leiligheten vi hadde kjøpt og pusset opp.... Litt utblåsning fra meg og her gitt...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Herregud, for en unge han er... Men hvordan kunne du få barn med en sånn da? Eller bare byttet han personlighet over natta?
Musse-M Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Huff... kjenner føleslen :/ akkuratt som MIN far..
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Han var en urolig grei og snill fyr da jeg traff han.. og helt i begynnelsen da jeg var gravid. Ble gravid i november og i april/mai skiftet han plutselig personlighet... Og siden da har alt som har gått gale i hans liv vært på grunn av at jeg valgte å ikke ta abort, ifølge han....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Skulle jo være anonym... :S Hilsen skrukketrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå