vimsete mams Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Nå er endelig brudekjolen i hus! Juhuuu! Og neste oppgave blir å ordne brudebukett... Noen som vet om noen flinke blomsterbindere i Oslo?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror de heter Bellis blomster, ligger på Carl Berner. De er kjempeflinke!
fru tekopp Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Jeg går til Finn Schjøll på Majorstua. Der er de veldig flinke! Går alltid dit om det er noen som skal få blomster, enten det er til bursdager, takk for barnevakter, bare lyst til å gi en blomst osv. Veldig hyggelige de som jobber der. Tror ikke de er spesiellt dyre heller. Får brudebuketten min og knapphullsblomst for ca. 1000.
Vimsemamsen Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Den lille blomsterbutikken som ligger på hjørnet ved Vestkanttorget - der er de vannvittig flinke =)
vimsete mams Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2006 Tusen takk for kjempegode tips! Skal sjekke ut alle sammen til uka. Gleder meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå