Gå til innhold

Har jeg klart å terge på meg bekkenløsning?


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter noen timer på jobb, har jeg vondt ganske langt nede i ryggen. Og nå har jeg fått det på sidene også. Mellom hoften og midjen et sted. Har ganske hardt murgulv på jobb, så jeg tror ikke det er av det aller beste underlaget.

 

Kan det være en sjanse for at dette er forbigående? Da jeg hadde noen dager fri fra jobb, så hadde jeg ikke vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auda , det lyder kjent desverre..

Jeg har hatt litt isijas trøbbel fra før, men på mandag da vi gikk tur .. ja da kom det skikkelig.. ille at en gåtur skal kunne provosere dette fram ,mn sånne r det.. nå er jeg 100 sykemeldt også fordi det gjør så vondt!

Jeg håper det er forbigående jeg også .. jeg har blitt bedre i helger og sånn før dette, når jeg hat tatt det med ro.. mitt råd til deg er å be om rekvisisjon til fysioterapi med en gang slik at du får hjelp.. det kan stagnere smertene litt i hvertfall.

Det er viktig at det står på rekv, at du har bekkenløsning.. dakoster det kun 50 kr pr gang--- jeg fikk mine første plager med bekkenet allerede i uke 11, men har nok ikke lyttet godt nok til kroppen m in siden det slo til så skikkelig nå.. ÆSJ også.-.

lytt til kroppen din,, ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal lytte til kroppen min. Er 15+0 i dag, og har kjent på dette i ryggen noen dager.

 

Jeg har veldig lite lyst til å bli sykemeldt. Nå har jeg et vikariat, og når det går ut skal jeg ta vakter, så det egner seg ikke å bli sykemeldt da... Men men. Hovedsaken er å ta hensyn til meg selv og den lille i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Kjempe viktig ! den opplevelsen jeg fikk da det bare smalt til sånn skikkelig unner jeg ingen.. det kom en liten blødning samtidig faktisk.. så stress ned og slapp av .. ;) ingen klapper oss på skuldra ved at vi sliter oss ut ;)

Hater å gå sykemledt jeg og , men hadde ikke noe valg nå gitt.. stopp er stopp;)

Heldigvs er humøret på topp da.. tenk det du, vi skal bli mamma!

det gikk opp for meg først etter denne opplevelsen;) hvor dyrebart det faktisk er ..

 

 

ha en fin kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg der. Ingen klapper oss på skuldra.

Hurra vi skal bli mamma:) Det er det største i verden.

 

Ha en fin kveld du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så herlig:) I dag kjenner jeg ingenting. Og i dag har jeg fri. Da skal jeg bare nyyyyyte dagen:)

 

Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...