Gå til innhold

Holder dere tale til brudgommen...


Gjest

Anbefalte innlegg

...eller finner dere på noe annet morsomt, jenter??

Har vært i bryllup hvor bruden har skrevet sang, (hjelp) men jeg kan ikke dikte.... Noen råd??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å holde en tale, og har tenkt å vise morsomme bilder av ham via powerpoint samtidig. Har ikke begynt å skrive enda (gifter meg 26. august), men begynt å ta en del kompromiterende bilder (og noen fine bilder)... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde tale. Har tenkt ut en del poenger, men ikke skrevet talen ferdig. Skal ikke gifte oss før i oktober heller da, så jeg har jo enda tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev sang til mannen min, og uten å skryte - jeg er ganske god til å dikte! hehe... :) Ta kontakt du, Sander-mor, så kan jeg godt hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet tale til min fremtidige mann :o)

Gifter oss 8. juli.

Gikk ganske greit når jeg først hadde satt i gang, en morsom tale egentlig :o)

 

Lykke til hva enn du måtte finne på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å skrive tale, men har ikke kommet i gang enda. Jeg tror jeg bare skal skrive noen stikkord på et ark.

 

Min tale kommer ikke bare til å være til min mann,men jeg kommer også til å si noen ord til familiene våre.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Maria24*HØYGRAVID*, jeg skal huske på deg om jeg trenger det :o) Tror jeg gjør som disse andre her å ordner ei tale, tale med power-point hørtes jo veldig morsom ut. Ser allerede for meg bildene...

Vil gjerne gjøre det helt selv :o)

Mange klemmer til dere alle som har svart meg!!! Gleder meg masse!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant en sang som jeg syntes passa så bra. så det var til mannen min fra meg.

 

søstra mi skal gifte seg på lørdag, og hun har ordnet med noen som kommer og synger en sang de liker veldig godt. i tillegg har vi som er hennes nærmeste familie ordna det sånn at de i tillegg skal synge en sang hun liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en sånn standard sang som er til han...

Jeg kan ikke dikte noenting.. verken sang eller tale;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i studio og synge inn sang jeg :-)

Sambo er ikke så glad i slike selvskrevne sanger, så da blir det litt feil. Jeg er ingen taler, for jeg blir litt stresset. Så da er planen å synge inn en sang og bruke denne som første dans på festen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg ville vanligvis holdt tale, men i denne settingen vet jeg med meg selv at jeg kommer bare til å begynne å grine som niagara.. Blir så fort rørt.

 

Så jeg har skrevet en ganske personlig sang jeg da. Trodde det kom til å bli vanskelig, men det gikk overraskende bra egentli!!!! Bare prøv, sikker på det detter litt etter litt på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...