Gå til innhold

heihei


mamma->Martine

Anbefalte innlegg

er det noen her som har Termin 24 Juili, hadde vært morsomt å treffe andre med samme termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

har ikke termin på likt som deg!

jeg hadde termin 31 mai men har ikke født enda!

vil du bli med på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sett at det er treff i morra? altså fredag 9\5

vi møtes utenfor oddensenteret kl 12 ved grønsaksboden!

hadde vært kjempe kos om du kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Lene!

 

Jeg har termin 21. juli, så kanskje vi møtes på føden om ikke annet? Vet du hvilket kjønn babyen din har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er ei jente. vet du eller? hvor i aust agder er du i fra da? etter boka har e termin den 21 jeg også. men etter ultralyd er 24. spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er fra Åmli jeg. Jeg vet ikke kjønnet utifra ultralyd, men har en følelse av jente. Jeg tør ikke være sikker lenger da, det er jo ikke lenge til vi får. Mensterminen min var 13. juli, men den ble flytta en uke:-( Den ble flytta ca likemye forrige gang, og han kom på ul- termin da så da gjør den kanskje det nå også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er d jo mulig vi kanskje møtes på sykehuset da;) jeg hadde også følelsen av jente selv føre jeg fikk vite det. Det er rare greier det, at det man føler pleier å stemme. alt er handlet inn å på plass også? vi har en morro tid i vente, gleder meg så til å bli ferdig:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... Å hvem er så du? Kenneth hvem? Jeg har gått i klasse med en Kenneth... Nå ble jeg ganske nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, vist det er meg du mener, tror jeg nok du tar litt feil der. har aldri gått i klasse t noen kenneth og har aldri blitt kaldt hufsla. desverre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja må jo være forsiktig med hva jeg skriver her.. så jeg ikke røper noe. Hjelper det hvis jeg sier du var sammen med store broren han sin for en god tid siden. For ca ti år sia kom jeg og kenneth hjem til huset hans på moped kliss våte, da satt du barnevakt for lille broren. Så henta du ett teppe til meg så j ikke skulle fryse.. er det deg elle e e helt på jorde...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, da er vi to. hehe. jeg venter jo 24juli, hadde vært fint om ho kom 15 eller rundt der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...