blond Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Er litt smådeppa og sliten, lengter etter tornerosesøvnen...
PrinsesseSjefen Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 hei! Litt trøtt jeg og. Hatt besøk i flere dager, og da blir det litt sent. Ellers har jeg det ganske bra i dag egentlig "Krangler" litt med eldstejenta for tida, og det kan være litt slitsomt. Men sikkert ikke greit å være 7 år og skulle liksom være stor hele tida....
elinmamma Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 - og jeg er trøtt... kronisk syndrom hos småbarnsforeldre, tror jeg... Uff, så leit at du er deppa da, blond... Noe jeg kan gjøre for deg?
blond Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 Du kan jo komme en tur og ta en kopp te sammen med meg?
☆Gudlo☆ Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 jo asså, etter forholdene har jeg det ganske bra... fikk en ganske så lei og trist beskjed i dag... men bortsett fra det har jeg det bra i dag:o) Men så får jeg sånne små kvi-meg-følelser i magen i ny og ned for tiden. For om 16 dager reiser lille snuppa fra oss i 14 dager... Hun skal på ferie til Danmark med mormor og bessen... Vi skulle egentlig hele familien, og hadde kjøpt og betalt ferien i fjor høst, men så begynte både meg og Mr. Sokketroll i nye jobber, og fikk derfor ikke ferie når vi ville. Og mine foreldre ville så inderlig ha henne med seg likevel. Så etter at alle sa at vi bare hadde godt av det, godtok vi tilbudet....nå kvir jeg meg!? Men, men, det var 14 dager i barnehagen, eller 14 dager på stranden med besteforeldre som hun forguder, onklene og tanten og fetter sin. Dessuten skal hun bare 1 uke i barnehagen når hun kommer hjem, så har i 3 uker ferie til å ta igjen alt det tapte på!!)
blond Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2006 Ja, det er ikke moro å sende dem fra seg, selv om en vet at barnet vil få det bra. Litt dårlig samvittighet, men tenk på tiden du og mannen din kan få sammen, noen kjærestekvelden sammen uten avbrytelser.
Kjel-Tring Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Egentlig ganske bra.Været har vært fint,fri har jeg hatt og stelt både hage og hus.Ungene har kost seg og vært med å laget middag,hjulpet til i hagen og lekt masse.Mannen er bortreist,men det går bra.Ungene er greie for tiden,hun på 5 mistet sin andre tann,men tror dere ikke at jeg ikke finner glasset med tanna oppi igjen????Aner ikke hvor jeg har satt det hen.Tannfeen ordner nok opp;)
☆Gudlo☆ Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 hihi, ja det skal bli rart å være kjærester i 14 dager... hmm.. litt skummelt det også;o) Hor mange barn har du? Alder?)
blond Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2006 Har to gutter som er 15 månder og snart 4 år. Mannen min er den som savner kjærestetid mest, jeg er fornøyd med kveldene sammen, men når vi først har mer tid sammen så setter jeg stor pris på det. Det er rart hvordan ting endrer seg når hverdagen endrer seg.
blond Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2006 Er det meningen at tanna skal tas bort og at det skal ligge et kronestykke igjen i glasset?
PrinsesseSjefen Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 hehehe.... Jeg glemte en gang å ordne tannfeen.... Sa bare dagen etter at tannfeen sikkert hadde altfor mange den natta... Hun godtok det. Passet på å huske neste natt da...
PrinsesseSjefen Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 var så lite liv her en stund, så jeg gikk litt til DB, men da kom de jammen noen flere hit ja! Vi må få litt flere her og....
☆Gudlo☆ Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 Ja, man aksepterer veeeeeldig mye når man er mor, og samtidig er det så utrolig godt når man er fri..)
oktopus Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har hatt en fin dag!! Bare litt dumt at tåka kommer så snart vi får en goværsdag her i vest..
ana baroma Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 Her er alt bra:-) Sola har sett til oss i hele dag, jeg fikk handla på bruktbutikk (kjempegøy) i dag og skal snart legge meg... Har bsøkt svigermor (litt rar dame egentlig) - og i morgen kommer jr til oss for helgen. Blir kooooselig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå