Gå til innhold

Mindre fosterbevegelse i uke 23


tassi2venterjente12oktober

Anbefalte innlegg

Jeg begynt å kjenne liv i uke 19 var det vel. og kjente mye spesielt om kvelden frem til for en halvannen uke siden. Nå kjenner jeg nesten ingenting. Noen dager ingenting. Men hører hjerteslag hver dag. Er dette normalt? Skal vel ikke kjenne noe regelmessig hel enda, men så rart jeg kjente mye før, og omtrent ingenting nå. Er 22+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varier mye på meg også. jeg er bare 19 uker på vei da. Men man skal ikke kjenne bevegelser hver dag før uke 24.

Mulig at babyen din har snudd seg og sparker innover mot ryggen din slik at du ikke kjenner det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg kjente liv første gang i uke 16. Dette er min første graviditet.

Har kjent liv hver dag, mange ganger om dagen, siden uke 17. De siste ukene har det imidlertid blitt litt mindre, men om kvelden når jeg legger meg så kjenner jeg som regel noe. Jeg er i uke 24 nå.Tror dette er helt normalt at det går litt opp og ned.

Lykke til videre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 23 og nå er det liv hver dag igjen. Men jeg hadde det slik som deg i uke 22. Nesten ikke liv i det hele tatt. Blir jo litt bekymret da, men de sier jo at man ikke kan satse på å kjenne liv hver dag før fra uke 30. Da skal man kjenne liv hver dag, gjerne telle sparkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det likedan. Noen dager masse liv, andre veldig lite for tiden. Jeg kjente mye mer for noen uker siden. Helt normalt i følge legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varierer veldig her også hvor mye liv jeg kjenner. er i uke 26. kan godt være dager med sparking hele tiden, også kommer dager med nesten ingenting. helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...