Andromeda Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har to barn (tvillinger) på 2,5 årDen ene var først ute å sykle, ble det kjempeforventninger til den andre. Den andre pratet klart og tydelig først, ble det stilt forventninger til den andre. Føler at det ikke alltid er lett å få folk til å forstå at barna utvikler seg i forskjellig tempo. Er det sånn med dere? Selv om dere har barn med mellomrom, blir det henvist til hva eldstemann klarte på denne alderen etc....
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Nå har jeg bare en selv da (foreløpig), men ser det på alle jeg er tante til. "Han/hun er så treg med å gå, snakke osv. fordi eldstemann gjorde det når han/hun var sååå gammel" osv. Det er bare sånn vi er, vi mennesker. Alt skal sammenlignes og helst være så likt som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå