Gå til innhold

Hvor mye er mye kynnere??


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 21 og har endel (syntes jeg selv) kynnere.Men jeg vil tro at jeg i løpet av dagen fra kl. 07.00 - 22.00 har kanskje 20 kynnere. Noen av de er svanke og noen sterkere. De kommer både når jeg sitter, går, står eller ligger og hviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme. De siste dagene får jeg kynnere bare jeg reiser meg eller beveger meg..Og da er det der hele tiden. Ikke når jeg sitter eller ligger i ro. Så nå er jeg redd for å bevege meg nesten. Er i uke 23. Skal til legen fredag. Får høre med han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser om ei på Terminklubben (Oktober) som ble sykemeldt pga. mye kynnere (5-10 om dagen hadde hun), så nå ble jeg svært engstelig her... Jeg har minst det dobblete!!!! Nå er jeg forsåvidt sykemeldt, men pga. andre ting enn det.. Og jeg får også kynnere om jeg sitter og ligger. (men nok noe sjeldnere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye mer enn 10 de siste dagene. Gikk gjennom et kjøpesenter 40 min kanskje. Magen helt steinhard til jeg satt meg ned. Ikke direkte vondt. Litt press på magen av og til,.HAdde det også en gang jeg våknet om natten. Ringte til legevakten forrige helg, men de ville ikke undersøke meg engang. Sa det var normalt.Men det bekymrer meg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...